دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 14:35
سخنگوی شورای شهر تهران:

اعضای شورای شهر تهران برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات مجلس ندارند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ‌‌کدام از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای شرکت در انتخابات مجلس از شورا خارج نمی‌شوند.
کد خبر : 385962

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شانزدهم خرداد ماه آخرین زمانی است که ستاد انتخابات وزارت كشور مقرر کرده تا افرادی‌که خواستار شرکت در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند از سمت خود استعفا دهند.


در میان متصدیان سمت‌ها و پست‌هایی که می‌بایست تا این تاریخ به هیچ وجه در پست‌هایشان نباشند، عنوان اعضای شورای اسلامی شورای اسلامی شهرها هم به چشم می‌خورد.


در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تمایل برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی مطرح شد که با نزدیک شدن به موعد مقرر برای استعفا بازار شایعات آن داغ‌تر شد.


در این خصوص علی اعطا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا عنوان کرد: هیچ‌‌کدام از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای شرکت در انتخابات مجلس از شورا خارج نمی‌شود و اعضا هیچ برنامه‌ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارند.


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد تمامی اعضا تا پایان دوره مدت حضورشان در شورای شهر تهران حضور داشته باشند.


انتهای پیام/4105/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته