دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 12:21
برهانی‌فر با آنا مطرح کرد:

قول مساعد دکتر طهرانچی برای پیگیری تجاری‌سازی محصولات واحد کرج

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: دکتر طهرانچی با حضور در این دانشگاه قول مساعد داد که محصولات دانش‌بنیان واحد کرج تجاری‌سازی شده و به تولید انبوه برسند.
کد خبر : 385879
636951046071821806_B.jpg

محمدحسن برهانی‌فر در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره دیدار روز گذشته دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دستاوردهای این دیدار اظهار کرد: مدت زیادی بود که هم ما از دکتر طهرانچی درخواست کرده بودیم به دانشگاه بیاید و هم خود وی اظهار علاقه برای این دیدار کرده بود که عصر روز گذشته این فرصت فراهم شد و به همراه تعدای از معاونان خود به واحد کرج آمد.


وی افزود: یکی از همراهان، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بود که در جمع استادان و اعضای هیئت علمی درباره تعالی علوم انسانی مباحثی را مطرح کرد. روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این دیدار در مورد طرح‌های دانش‌بنیان نظارت و  پیگیری داشت.


بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج از خبرگزاری آنا


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ادامه داد: دکتر طهرانچی نیز از توانمندی‌ها، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و محصولات دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بازدید کرد و در جریان مشکلات و موانع پیش‌رو برای تولید انبوه و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان قرار گرفت و قول مساعد داد که محصولات دانش‌بنیان واحد کرج تجاری‌سازی شده و به تولید انبوه برسند.


برهانی‌فر تأکید کرد: مشکلاتی هم در فضای دانشگاه داشتیم، ساختمان نیمه‌کاره‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج داریم که مدت‌هاست به‌دلیل نبود بودجه و مجوز معطل مانده است و دکتر طهرانچی نیز قول مساعد داد که کمک‌های لازم صورت بگیرد. درباره مسائل اداری و استخدامی بعضی از کارکنان نیز صحبت‌هایی مطرح شد و در مورد مسائل و مشکلات مالی دانشگاه نیز دکتر طهرانچی به مجموعه واحد کرج و استان البرز قول مساعدت و همکاری داد تا هرچه زودتر این موانع برطرف شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج خاطرنشان کرد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز حضور پیدا کرد که مصوبات این جلسه درباره طرح‌های دانش‌بنیان بود و دکتر طهرانچی بخشی را به معاونان خود سپرد و تأکید کرد که خیلی سریع در این خصوص بررسی کنند و نظر بدهند و کار را به جریان بیندازند.


دستور ویژه دکتر طهرانچی برای پیگیری طرح‌ دانش‌بنیان استحصال فلزات گرانبها


وی گفت: از جمله طرح‌های دانش‌بنیان استحصال فلزات گرانبها بود که هم مصوبه داشتیم و هم دکتر طهرانچی دستور ویژه برای پیگیری داد و در مورد سایر طرح‌های دانش‌بنیان نیز مصوباتی داشتیم. بخشی از نامه‌های قبلی ما به سازمان مرکزی رفته بود و در گیر و دار بروکراسی اداری پیگیری‌های لازم انجام نشده بود که در این جلسه دستور اکید داده شد تا این نامه‌ها عملیاتی شود و در جریان بیفتد.


برهانی‌فر تصریح کرد: صحبت‌ها و مشکلاتی هم از سوی رؤسای واحدهای هشتگرد و نظرآباد و سمای واحدها مطرح شد و دکتر طهرانچی امیدواری زیادی برای حل مشکلات داد تا دانشگاه آزاد استان البرز بتواند مسیر خودش را بازیابد. یکی از نکته‌های امیدوارکننده‌ای که در صحبت‌های طهرانچی دیدم، این بود که وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را یک واحد توانمند ارزیابی کرد که می‌تواند شتاب بهتر و بیشتری در راستای موضوعات پژوهشی و دانش‌بنیان داشته باشد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته