دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 16:38
جمال‌پور:

شناخت شخصیت امام خمینی انقلاب را به مقصد نهایی می‌رساند

نایب‌رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان‌شرقی گفت: شناخت شخصیت امام خمینی(ره) می‌تواند نشان‌دهنده راه برای رساندن انقلاب اسلامی به مقصد نهایی خود باشد.
کد خبر : 385726
DSC05452.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آذرشهر، میکاییل جمال‌پور ظهر امروز در همایش «معرفی آثار قلمی حضرت امام خمینی (ره)» که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر برگزار شد، اظهار کرد: جامعه امروز ایران از امام(ره) فقط از بعد سیاسی آگاهی دارند و بعد شناختی از شخصیت حضرت امام(ره) نیاز به مطالعه و ارائه مطالب بیشتری دارد که می‌تواند نشان‌دهنده راه پیشرفت جوانان این مرزوبوم برای رساندن این انقلاب به مقصد نهایی خود باشد.


وی به معرفی چند اثر از آثار قلمی امام خمینی(ره) پرداخت و افزود: موضوعات و تألیفات امام نشان‌دهنده والا و ممتاز ایشان از همه ابعاد است که توانسته بزرگ‌ترین انقلاب مردمی قرن اخیر را رهبری کند.


علی کارگری‌رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر نیز  با بیان وظیفه قشر دانشگاهی در شناساندن ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی قدمی هرچند کوچک در معرفی این ویژگی‌ها به دانشجویان که مسئولان آینده کشور خواهند بود، برداریم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته