دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 16:01
رکنی:

کار اداری توأم با تحلیل صحیح زمینه توسعه را فراهم می‌کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان‌جنوبی گفت: کار اداری توأم با تحلیل صحیح از وضعیت می‌تواند زمینه توسعه کشور را فراهم کند.
کد خبر : 385711
288588_orig.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی، عباس رکنی در دیدار با مجید پورعیسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی به تشریح اقدامات و دستاوردهای این اداره کل در سال 97 پرداخت و اظهار کرد: سال گذشته یکی از سال‌های بسیار پراهمیت به لحاظ عملکردی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.


وی افزود: این اداره کل در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های فعال بازار کار خراسان‌جنوبی عملکرد قابل قبولی را در سطح کشور به خود اختصاص داد و  توانست در جذب اعتبارات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، جزو پنج استان برتر در کشور باشد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی برتری توسعه کیفی به جای توسعه کمی در تعریف تعهدات برای دستگاه‌های اجرایی را مهم و اساسی ارزیابی کرد و گفت: کار اداری توأم با تحلیل صحیح از وضعیت می‌تواند زمینه پیشرفت، توسعه و تعالی سازمان و در مقیاس کلان برای کشور فراهم کند.


رکنی تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی توانسته در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی که وزارت متبوع متولی بررسی و پایش بوده است رتبه قابل‌قبول و حداکثری را کسب کند.


وی ابراز امیدواری کرد که در ارزیابی‌های استانی نیز با در نظرگرفتن شرایط خاص حاکم بر حوزه کاری و عملکرد مثبت اداره کل این امتیاز حفظ شده و جزء دستگاه‌های برتر در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی در استان باشیم.


مجید پورعیسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی هم گفت: تلاش بر این است تا تعادل و توازن میان سایر دستگاه‌های اجرایی از نظر امکانات بودجه‌ای فراهم شود.


به گزارش آنا، پیگیری مسائل و موضوعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی قول مساعد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بود که در این جلسه مطرح شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته