دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1398 - 15:22
رکنی:

حوزه‌های تخصصی برنامه‌های کاری طول سال را پیگیری و رصد کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان‌جنوبی تأکید کرد: همه حوزه‌های تخصصی این اداره‌کل برنامه‌های کاری را در طول سال پیگیری و رصد کنند.
کد خبر : 382074
اولین-جلسه-کارگروه-توسعه-مدیریت-اداره-کل-در-سال-98-برگزار-شد.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان‌جنوبی،‌ عباس رکنی در نخستین جلسه کارگروه توسعه مدیریت سال 98 هدف از بررسی شاخص‌های عملکرد را سنجش نقاط قوت و ضعف در اجرای برنامه‌های ابلاغی دانست و اظهار کرد: با توجه به حجم و شرایط کاری سال 97 و تأثیر مستقیم تلاطم‌های اقتصادی کشور بر وضعیت بنگاه‌های اقتصادی، سال گذشته پربار و رضایت‌بخش بود.


وی اضافه کرد: پرداخت معوقات پرسنل و راه‌اندازی میز خدمت الکترونیک در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی برای صیانت از حقوق شهروندان و مراجعان  از اقدامات مؤثر است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: کاهش حوادث ناشی از کار، شکایات و دعاوی کارگران و کارفرمایان، اجرای طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، کارورزی، مهارت‌آموزی و ... از جمله مهم‌ترین اقدامات سال 97 بود.


رکنی تصریح کرد: باید همه حوزه‌های تخصصی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی مانند سابق برای تحقق اهداف مشخص‌شده در شاخص‌ها، برنامه‌های کاری را در طول سال پیگیری و رصد کنند.


وی، تحلیل صحیح موضوعات را در راستای عملی شدن هدف و نتیجه‌گیری مطلوب مهم و ضروری برشمرد و افزود: کار اداری توأم با تحلیل صحیح از وضعیت می‌تواند زمینه پیشرفت، توسعه و تعالی سازمان و در مقیاس کلان برای کشور را فراهم کند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی درباره تعدد وظایف و مسئولیت‌های این اداره در استان تشریح کرد: برنامه‌محوری در اجرا و پیگیری تأثیر مستقیم بر انجام به‌موقع و کیفی برنامه‌ها دارد.


رکنی با تأکید بر نقش ارزیابی درونی در بهبود و کیفیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌ریزی برای اجرا و بازخورد ارزیابی صورت گرفته را موجب اصلاح فرآیندها و شناسایی نقاط قوت و ضعف ضروری دانست.


انتهای پیام/4078/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته