دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 14:15
صدوق در گفتگو با آنا:

نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی مرهون مدیریت مقام معظم رهبری است

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی مرهون مدیریت مقام معظم رهبری و تداوم خط امام خمینی(ره) است.
کد خبر : 385626
صدوق.jpg

سیدحسن صدوق در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به نزدیک بودن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: با وقوع انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی(ره)، معادلات جهانی و دوقطبی شرق و غرب به‌هم‌خورده و این نشان‌دهنده عظمت حضرت امام(ره) است.


وی با بیان اینکه نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی مرهون مدیریت مقام معظم رهبری و تداوم خط امام خمینی(ره) است، افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید برای بسیاری از جهانیان باورکردنی نبود که به نام دین و مذهب یک جریان اجتماعی و قوی در ایران شکل بگیرد که در منطقه و دنیا نفوذ داشته باشد.


رئیس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه با تشکیل حکومت اسلامی توسط امام خمینی(ره) دستاوردهای بسیاری در زمینه علمی و فرهنگی برای ایرانیان به دست آمد، خاطرنشان کرد: پس از رحلت امام، خط فکری ایشان توسط مقام معظم رهبری به‌طور کامل ادامه یافت و پیشرفت‌های چشمگیری نصیب جمهوری اسلامی شد.


صدوق تصریح کرد: اگر رهبریِ امام خمینی(ره) تداوم پیدا نمی‌کرد شاهد موفقیت‌های علمی، دفاعی و نفوذ منطقه‌ای نبودیم؛ رهنمودهای رهبر انقلاب در 30 سال گذشته موجب شد که ذهن‌های بیدار و خواهان عدالت به انقلاب اسلامی ایران گرایش پیدا کنند.


انتهای پیام/4107/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته