دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 11:52
رئیس دانشگاه آزاد بندر انزلی:

قدردانی از رشادت‌ ایثارگران با حضور در منازل محقق نمی‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی گفت: دیدار و حضور در منزل جانبازان و ایثارگران به تنهایی پاسخگوی قدردانی از رشادت‌های آنان نیست.
کد خبر : 385580
DSC_3246.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندر انزلی، حسین شریفی صبح امروز با حضور در منزل جمال تجدد جانباز ۴۵ درصد شهرستان بندر انزلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت و جوانمردی‌ جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: این دیدار برحسب وظیفه اخلاقی، دینی و میهنی ما صورت می‌گیرد، گرچه تنها با این دیدارها نمی‌توان پاسخگو و قدردان رشادت‌های جانبازان بود. 


وی خاطرنشان کرد: عظمت کار شهدا، جانبازان و ایثارگران،  وصف‌ناپذیر و کار آنان به‌عنوان یک نماد و سمبل در تاریخ کشور و منطقه و تمدن اسلامی ماندگار شده است. 


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی اضافه کرد: به‌عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی کشور و از منظر فرهنگی، این دیدارها را ترتیب می‌دهیم تا یادبود و یادآوری‌ برای نسل جوان کشور باشد که در آینده سررشته امور کشور را در دست خواهند گرفت.


به گزارش آنا، جمال تجدد جانباز 45 درصد سال‌های دفاع مقدس، سال ۶۵ در منطقه  عملیاتی غرب کشور(کردستان) به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته