دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 10:14
هاشمی:

مسجد رضوی تهران 50 شهید تقدیم انقلاب کرده است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هر سال خراسانی‌ها در مسجد رضوی تجمع کرده و با زنده نگه داشتن یاد 50 شهید این مسجد، عهد و پیمان مجدد با شهدا می‌بندند.
کد خبر : 385531
636651037653167581_B_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود هاشمی شنبه شب در مراسم یادواره شهدای مسجد رضوی و سردار شهید کاوه ضمن گرامیداشت یاد این شهید و سایر شهدای این مسجد اظهار کرد: امشب بیستمین یادواره شهدای مسجد رضوی با حضور پرشور اقشار مردم برگزار شد.


وی افزود: این استقبال و حضور همه اقشار در چنین مراسمی نشان از قدرشناسی ملت دارد و باید یاد شهدا را در همه ابعاد زندگی خود به کار ببندیم.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این یادواره که امشب با گرامیداشت شهید کاوه و شهدای مسجد رضوی برپا شد محور یادواره‌های دیگر بوده و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.


هاشمی عنوان کرد: هر سال خراسانی‌ها در مسجد رضوی تجمع کرده و با زنده نگه داشتن یاد 50 شهید این مسجد، عهد و پیمان مجدد با شهدا می‌بندند که از مسیر و راه شهدا منحرف نشده و همیشه پشتیبان رهبری باشند.


وی عنوان کرد: گام برداشتن در مسیر ولایت فقیه مسئله‌ای است که شهدا بر آن تأکید داشتند و ما نیز در پیروی از آنها باید در این مسیر گام برداریم.


انتهای پیام/4123/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته