دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 09:45
سردار یزدی در گفتگو با آنا:

امروز مردم ایران از مسئولان آگاه‌تر هستند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: امروز مردم ایران از مسئولان آگاه‌تر هستند و می‌دانند که دشمن درصدد برهم زدن آرامش داخلی است.
کد خبر : 385488

سردار محمدرضا یزدی در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در طول 40 سال گذشته براساس آموزه‌های دینی، اندیشه‌های امام خمینی(ره) و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به این نکته مهم دست می‌یابیم که هر نوع بحرانی که چه منشأ بیرونی و یا به‌واسطه برخی کوتاهی‌ها منشأ داخلی داشته باشد، فقط با تلاش و حضور مردم هست که بحران‌ها نمی‌تواند به ثمر بنشیند و نیز سریع برطرف می‌شود.


وی ادامه داد: وجود و حضور مردم و بصیرت مردم در گذشته و حتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دلیل مهم در دفع بحران‌ها بوده و امروز دشمنان نظام و ملت تمام تلاششان برای ایجاد بحران است و می‌خواهند میان مردم و مسئولان تفرقه بیندازند.


فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بحمدالله امروز ملت ایران از مسئولان آگاه‌تر هستند و اقشار مختلف مردم، امروز می‌دانند که دشمن درصدد برهم زدن آرامش داخلی کشور و ایجاد یک بحران جدید است و ملت برای اینکه بتوانند با این بحران مقابله کنند به‌طوری جدی در صحنه حضور دارند؛ لذا بر این اساس، در اندیشه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه برای مقابله با بحران‌ها بسیار مهم انگاشته شده است.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
اتنا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
۰
باشه بابا قشنگ بود..
قالیشویی ادیب