دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1398 - 20:50
با حضور اقشار مردم قدرشناس؛

پیکر امام جمعه شهید کازرون تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر امام جمعه شهید کازرون با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور استان فارس تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر : 385470
10008430_205.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عصر امروز با حضور آحاد مردم و همچنین مسئولان استان فارس پیکر شهید حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه فقید کازرون تشییع و به خاک سپرده شد.


در این مراسم که عموم مردم کازرون و استان فارس حضور داشتند، امت حزب‌الله از کودک و جوان تا زن و مرد  و کهنسال که از سراسر استان فارس و حتی سایر شهرهای کشور خود را به کازرون رسانده و سر دادن با شعارهایی  ضمن پاسداشت امام جمعه شهید کازرون، خواستار مقابله با عاملان چنین ترورهایی شدند.


مردم تشییع‌کننده با صدای رسای خود به حمایت از روحانیت انقلابی از جمله امام جمعه شهید کازرون پرداختند و با در دست داشتن تمثال شهید خرسند، پیکر امام جمعه شهید را از محل چهارراه مخابرات به سمت خیابان ابواسحاق به سمت گلزار شهدای امامزاده سیدمحمد نوربخش شهرستان کازرون بدرقه کردند و اقامه نماز نیز توسط آیت‌الله حاج شیخ لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس انجام شد تا پیکر این روحانی انقلابی و جانباز دفاع مقدس به خاک سپرده شود.


این شهید بزرگوار در سحرگاه ۲۳ رمضان امسال همزمان با شب قدر در مقابل دیدگان همسر و فرزندش توسط یکی از عناصر فرقه‌های انحرافی و ضاله با ضربات چاقو به شهادت رسید و امروز در خانه ابدی خود آرام گرفت.


بسیاری از مسئولان و سیاسیون و احزاب و تشکل‌ها نسبت به ترور این امام جمعه ابراز تأسف کرده و با صدور بیانیه‌هایی ضمن پاسداشت مقام این شهید، خواستار اشدّ مجازات برای عامل و عوامل آن شدند. مهم‌ترین پیامی که امروز منتشر شد، پیام حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای بود که در آن از حجت‌الاسلام خرسند به عنوان روحانی بااخلاص و پرتلاش یاد کردند و شهادت ایشان در شب قدر را نشانه پاداش بزرگ الهی برای این روحانی شهید دانستند.


عامل شهادت شهید خرسند که به بهانه عکس سلفی به امام جمعه کازرون نزدیک شده و با سلاح سرد ایشان را ترور کرده بود نیز در مدت کمتر از چهار ساعت پس از وقوع جرم دستگیر شد.


انتهای پیام/4123/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: ترور کازرون
ارسال نظر
هلدینگ شایسته