دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1398 - 07:00
ذاکری در گفتگو با آنا:

شهید خرسند نقش برجسته‌ای در دفع فتنه کازرون داشت

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: شهید خرسند نقش برجسته‌ای در دفع فتنه اخیر کازرون داشت.
کد خبر : 384934
22.jpg

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: شهید خرسند یکی از روحانیون به معنای واقعی کلمه مردمی بود و به دلیل سال‌های متمادی که در قم سکونت داشتند، دفتر مؤتلفه اسلامی در قم را به محلی برای رفع مشکلات نیازمندان تبدیل کرده بود.


وی ادامه داد: شهید خرسند در کنار فعالیت‌های تشکلی و سیاسی خود در قم برای رفع نیازمندی نیازمندان تلاش بسیاری کرد و به همین جهت در میان سیاسیون قم چهره مقبولی محسوب می‌شد.


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: شهید خرسند سال‌ها رابط مؤتلفه اسلامی با مراجع قم بود و نیز رابطه بسیار خوب و صمیمی با مراجع عظام تقلید داشت. همچنین شهید خرسند در میان مردم کازرون از محبوبیت بالایی برخوردار بود و مراجع تقلید از این موضوع آگاهی داشتند و نیز ایشان از تریبون نماز جمعه برای ارتقای شرایط کازرون و رفع مشکلات مردم استفاده می‌کردند.


ذاکری ادامه داد: شهید خرسند نقش برجسته‌ای در دفع فتنه اخیر کازرون داشتند و همه می‌دانستند که اگر ایشان نبودند معلوم نبود ماجرای فتنه به کجا ختم می‌شد؛ لذا به دلیل شناخت کامل وی به شرایط کازرون، توانست بلافاصله فتنه را در نطفه خفه کند.


وی تصریح کرد: ولایت‌مداری، استواری، تقوا از ویژگی‌های شخصیتی شهید خرسند به حساب می‌آید. همچنین هیچ‌گاه شهید خرسند در دفاع از ولایت‌فقیه کوتاه نمی‌آمد؛ لذا شهادت ایشان ثلمه‌ای به بدنه روحانیت وارد کرد.


دبیر کانون طلاب و دانشجویان جوان قم گفت: شهید خرسند در نهایت غربت و مظلومیت به شهادت رسیدند؛ لذا امیدوارم که عوامل پیدا و پنهان این موضوع شناسایی شوند؛ زیرا این یک قتل عادی نیست و ضروری است که دستگاه انتظامی به وظیفه خود عمل کند.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته