دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1398 - 14:25
امامی عنوان کرد:

جذب دانش‌پژوهان در فعاليت‌های دانش‌محور دانشگاه آزاد لارستان

مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: سعی شده رشد قابل قبولی در جذب فرهیختگان و دانش‌پژوهان و حضور آنان در فعالیت‌های دانش‌محور داشته باشیم.
کد خبر : 385342
photo_2019-06-01_01-28-12.jpg

حسن امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لارستان درباره برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه استادان، مدیران و دانشجویان مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برگزار شد، اظهار کرد: امكانات سخت‌افزار و نرم‌افزاری مناسب به‌منظور برگزاری كلاس‌های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.


وی افزود: در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود و آموزش محققان دانشگاهی، كلاس‌های End Note و پایگاه‌های اطلاعاتی (نمایه‌های استنادی و تخصصی بین‌المللی) ویژه استادان و مدیران این واحد دانشگاهی برگزار شد.


مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ادامه داد: آموزش این دو برنامه، محققان را یاری 
می‌كند تا با آشنایی با برنامه مرجع‌‌نویسی در نگارش مقالات خود و معرفی پایگاه‌های اطلاعاتی كه مجله‌های بین‌المللی و داخلی در آن نمایه می‌شوند، بستری مناسب برای ارائه دستاوردهای علمی خود فراهم كنند.


امامی متذكر شد: با توجه به وجود استادان و مدرسان مبرز این واحد دانشگاهی، حوزه پژوهشی دانشگاه آماده است تا دانشجویان مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری تخصصی در این دانشگاه، مدیران و استادان شهرستان و حتی استان را آموزش دهند.


مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان افزود: امروزه پژوهش و تحقیق باید یكی از ملزومات مراكز علمی و دانشگاهی باشد از این‌رو سعی كرده‌ایم تا در این راستا فعالیت‌های خوبی انجام داده و رشد قابل قبولی در جذب فرهیختگان و دانش‌پژوهان و حضور آنان در فعالیت‌های دانش‌محور داشته باشیم.


امامی بیان كرد: یكی از تعاملات خوب و سازنده‌ای كه از ترم گذشته انجام شده، ارتباط اثربخش و مداوم با انجمن‌های علمی است و تاكنون تعداد زیادی از دانشجویان در رشته‌های مختلف برای فعالیت‌های پژوهشی نام‌نویسی كرده‌اند كه ماحصل آن برگزاری سمینارهای علمی، تحقیقاتی و كلاس‌های توانمندسازی علمی ویژه دانشجویان بوده است.


وی از برگزاری كلاس‌های آموزش زبان انگلیسی برای كاركنان و فرزندان آنان خبر داد و افزود: امسال برای نخستین‌بار، كلاس‌های تابستانه با شرایط ویژه برای كاركنان و فرزندان آنان برنامه‌ریزی شده است و امیدواریم تا بخشی از تلاش‌های همكاران را جبران كرده باشیم.


مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در ادامه از جلسه با مدیر مسئول و مدیر داخلی فصلنامه علمی پژوهشی این واحد دانشگاهی در حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برای ارائه سازوکارهای جدید و به‌روز، استقرار شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد، معرفی استاد نمونه این واحد دانشگاهی به استان و تمركز بیشتر بر روی باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه خبر داد.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته