دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1398 - 13:40

پیوند صنعت و علم در دانشگاه

مشارکت با کسب‌وکارهای مختلف برای دانشجویان الهام‌بخش و ضروری است چراکه باعث پیوند علم و صنعت در دانشگاه می‌شود.
کد خبر : 385325
business_transfer.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از تایمز هایر اجوکیشن، مشارکت‌ با کسب‌وکارها و شرکت‌های مستقر در پردیس‌های دانشگاهی برای ساخت آینده روشن دانشجویان با پیش‌زمینه محروم و فقیر حیاتی است.


هفته گذشته جرمی کوربین یکی از نمایندگان پارلمان انگلستان در توئیتی انتخاب دبیر جدید اتحادیه دانشگاه‌ها و کالج‌ها را تبریک گفت و نوشت: شرکت‌ها را از کلاس درس و دانشگاه بیرون کن. به نظر می‌رسد که این نماینده از اهمیت والای ارتباط میان کسب‌وکار و آموزش در سال 2019 بی‌خبر است.


بخش قابل‌توجهی از جمعیت دانشجویان در کشور انگلستان از خانواده‌هایی با پیش‌زمینه اقتصادی پایین هستند، بنابراین کاهش ارتباط میان دانشجویان و کارفرمایان آینده نمی‌تواند نتایج مفیدی در برداشته باشد.


در طول سال تحصیلی صنایع و شرکت‌های بسیاری در مراسم‌ دانشگاهی شرکت می‌کنند یا از طریق نمایشگاه کار و انجمن‌های صنعتی سعی می‌کنند تا حس و حال دانشجویان درباره کار کردن در صنعت خاصی را بسنجند.


ارتباط میان دانشگاه و کسب‌وکار نه‌تنها به دانشجویان کمک می‌کند که نظریات را در زندگی واقعی اعمال کنند، بلکه ارتباط مستقیمی با رشد اجتماعی و اقتصاد افراد نیز دارد.


برخی از دانشگاه‌ها مانند دانشگاه کاردیف متروپولیشن کارکنان خود را از مناطق محلی استخدام می‌کند چراکه دانشجویان این مناطق برای تحصیل در دانشگاه با مشکلات زیادی روبه‌رو شده‌اند. بنابراین دانشگاه‌ها باید فرصت مناسبی در اختیار آنها قرار بدهند تا از پس چالش‌های بعد از فارغ‌التحصیلی نیز برآیند.


انتهای پیام/4107/4021/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته