دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1398 - 11:00
پورعروجی در گفتگو با آنا:

دانشجویان والیبالیست برای اعزام به یونیورسیاد آماده می‌شوند

سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی برای اعزام به یونیورسیاد گفت: اردوی تیم ملی به صورت کاملاً حرفه‌ای در حال برگزاری است.
کد خبر : 385322
d456017a-7082-4f9e-ac3c-7d8d341d8542.jpg

علی پورعروجی در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با بیان اینکه سومین دوره آماده‌سازی تیم ملی دانشجویان والیبالیست جهت اعزام به مسابقات یونیورسیاد در حال برگزاری است، اظهار کرد: مرحله اول و دوم این اردو بحث انتخاب بازیکن از بخش‌های دانشجویی، باشگاهی و تیم ملی مطرح بود. در مرحله سوم آماده‌سازی تیم ملی والیبال دانشجویان برای اعزام به مسابقات یونیورسیاد با توجه به اینکه ساختار تیم مشخص‌شده است، کار حرفه‌ای صورت می‌گیرد.


وی افزود: سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی دانشجویان با همکاری فدراسیون والیبال و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزارشده و با توجه به شرایطی که فراهم آمده است، بهترین نتیجه را از دانشجویان انتظار داریم.


سرمربی تیم ملی دانشجویان در ادامه عنوان کرد: در مسابقات والیبال دوره گذشته، کشورمان با هوشمندی کادرفنی دوره قبل توانستند بهترین نتیجه را به دست بیاورند. امسال با توجه به اینکه مسابقات امیدهای جهان برگزار نمی‌شود، این دوره مسابقات بیشتر موردتوجه است و همه والیبالیست‌های جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند.


پورعروجی گفت: این دوره مسابقات یونیورسیاد از سطح بالایی برخوردار است و ایران با رقیبان سرسختی هم‌گروه شده است. ما خود را برای مسابقات سختی آماده می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.


انتهای پیام/4107/4084/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته