دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 14:36
مقدم‌منش در گفتگو با آنا:

18 خرداد، اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال دانشجویان اعلام می‌شود

مربی تیم والیبال اعزامی به یونیورسیاد 2019 از برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی جوانان خبر داد و گفت: شنبه اسامی بازیکنان اصلی تیم ملی دانشجویان اعلام می‌شود.
کد خبر : 371415
217480.jpg

مهدی مقدم‌منش در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: روز گذشته بازی تدارکاتی بین تیم‌های ملی دانشجویان و ملی جوانان برگزار شد؛ در این بازی‌ها نقاط ضعف و قدرت بازیکنان شناسایی می‌شود و برگزاری این بازی تدارکاتی کمک زیادی در شناسایی و ارزیابی نفرات اصلی تیم ملی دانشجویان کرد.


وی بابیان اینکه تیم ملی جوانان با توجه به اینکه در اردوی مسابقات جهانی هستند، افزود: این تیم اواخر تیرماه برای شرکت در مسابقات جهانی به بحرین می‌رود و از آمادگی خوبی برخوردار است؛ به گفته کادر فنی تیم ملی جوانان این بازی تدارکانی به ارزیابی بازیکنان کمک شایانی می‌کند. بازیکنان تیم ملی دانشجویان با توجه به اینکه در سوپر لیگ باشگاه‌های کشور بازی می‌کنند و دو اردویی که تاکنون برگزارشده است از آمادگی خوبی برخوردار بودند.


مربی تیم ملی والیبال اعزامی به سی‌امین یونیورسیاد در ادامه گفت: شنبه، هجدهم خردادماه پس از جلسه کادر فنی تیم ملی دانشجویان اسامی نفرات اصلی این تیم اعلام می‌شود؛ پس از مشخص شدن اعضای اصلی تیم ملی دانشجویان اردوی آماده‌سازی دانشجویان برگزار می‌شود؛ این اردو به اعزام این دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد متصل است.


لازم به ذکر است که سی‌امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ الی ۲۳ تیرماه در ناپل ایتالیا برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4115/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته