دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1398 - 10:45
از سوی نشر معارف؛

داستان‌های کوتاه معارفی در «زبانزد» می‌آیند

کتاب «زبانزد» که شامل داستان‌های کوتاه معارفی است به‌زودی از سوی نشر معارف منتشر خواهد شد.
کد خبر : 385251
_MID0405.jpg

علی جان‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، با اشاره به دو کتاب جدیدی که نشر معارف برای انتشار آماده کرده است، گفت: کتاب «سی و ده» که مجموعه‌ای شامل چهل روایت داستانی به قلم سید احمد بطحایی از خاطرات تبلیغی اوست بزودی وارد بازار کتاب خواهد شد.


وی با بیان اینکه کتاب «سی و ده» قبلاً توسط انتشارات دیگری چاپ شده و نویسنده اکنون در اختیار دفتر نشر معارف گذاشته است، بیان کرد: این کتاب که خرده‌روایت‌هایی واقعی از حضور یک طلبه در محیط تبلیغی خود است، بازگوکننده نقش تبلیغات روستایی طلبه‌های حوزه علمیه و تأثیر حضور روحانیون در مناطق مختلف روستایی و حضور میان مردم است.


مدیر تأمین محتوا نشر معارف اظهار کرد: نشر معارف کتاب «سی و ده» را در ۲ هزار نسخه با قیمت  ۱۲ هزار تومان آماده چاپ و انتشار کرده است.


جان‌زاده روشن ضمن بیان اینکه یکی از راه‌های رایج ارتباط با کودکان، قصه‌گویی است، عنوان کرد: کتاب «زبانزد» هم که شامل داستان‌های کوتاه معارفی برای پرورش ذهن، انتقال آسان مطالب دینی، افزایش رشد عاطفی، و افزایش قدرت رویارویی با مسائل مختلف است با تألیف محمد جاجانی طی چند روز آینده منتشر خواهد شد.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب کتابخوانی
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
فرید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
۰
کارهای آقای بطحایی عالیه
هلدینگ شایسته