دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1398 - 17:11
سرپرست دانشگاه آزاد قائم‌شهر:

روز قدس نماد دفاع از مظلومیت و استکبارستیزی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر گفت: روز قدس نماد دفاع از مظلومیت، استکبارستیزی و اقتدار ملی در برابر بدخواهان جهان است.
کد خبر : 385182
IMG_20190531_162138_820.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، میرامید هادیانی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، از حضور پرشور خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر که همراه و همپای دیگر آحاد مردم مؤمن و ولایت‌مدار شهرستان قائم‌شهر در این راهپیمایی شرکت کردند، قدردانی کرد.


وی اظهار کرد: امروز جریان انقلابی دانشگاه موظف است علاوه بر پرداختن جدی به تربیت جوانان متخصص متعهد انقلابی برای کادرسازی نیروهای توانمند تراز انقلاب اسلامی، بیش از پیش نقش اثرگذار خود را در امور مختلف جامعه ایفا کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر حضور مؤثر، پررنگ و انقلابی نیروهای متعهد و تشکل‌های فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر را برگ زرین دیگری از درخت پربرکت دانشگاه در عرصه سیاسی اجتماعی و فرهنگی شهر قائم‌شهر که مزین به نام آقا امام زمان است، دانست.


هادیانی بیان کرد: امروز روز قدس تنها دفاع از مردم فلسطین نیست؛ بلکه نماد دفاع از مظلومیت، نماد استکبارستیزی و نماد اقدار ملی در برابر بدخواهان جهان  است.


وی از تمام همکاران، استادان و تشکل‌های فعال دانشجویی اعم از بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی، کانون هلال احمر دانشجویی، کانون سخن و همچنین معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به دلیل حضور پرشور و همکاری و همدلی بی‌نظیر در برپایی مراسم ویژه دانشگاه در این روز بابرکت تشکر کرد و گفت:  امیدوارم در راه ولایت همواره شاهد قدم‌های مؤثری در گام دوم انقلاب از سوی دانشگاه باشیم.


معاون فرهنگی دانشجویی واحد قائم‌شهر نیز در تریبون آزاد که در حاشیه راهپیمایی برگزار شد، از مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان قائم‌شهر که با ورود انقلابی, ارزشی و اسلامی خود در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، قدردانی کرد.


عبدالهادی رضایی هدف شکل‌گیری دولت صهیونیست را تداوم استعمارگری‌های انگلیس, آمریکا و متحدان‌شان در اروپا عنوان کرد و گفت: با ظهور انقلاب و ابتکار عمل امام و همراهی مردم مقاوم ایران، مسئله فلسطین  به‌عنوان مسئله مهم دنیای اسلام مطرح شد.


وی راهپیمایی روز قدس را یکی از نمادهای احیای سرزمین مسلمانان و قدس شریف برای ملت مسلمان دانست.


رضایی با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «اسرائیل را در چند سال آینده نخواهیم دید» گفت: با تداوم حرکت انقلابی در آینده نزدیک شاهد بازگشت قدس به دست رهبری جهان اسلام خواهیم بود.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته