دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1398 - 07:00
لیگ ملت‌های والیبال؛

خیز مردان والیبال برای شکست چشم بادامی‌ها

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین بازی خود در لیگ ملت‌ها به دنبال شکست چین است تا به دومین پیروزی برسد.
کد خبر : 385176

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، افتتاحیه لیگ ملت‌های والیبال از روز گذشته با دیدار دو تیم ایران و ایتالیا آغاز شد و ملی‌پوشان ایران توانستند این بازی را با نتیجه سه بر یک پیروز شوند.


دومین بازی بلندقامتان ایران امروز ساعت 16:30 دقیقه مقابل چین برگزار می‌شود. تیم چین با توجه به میزبانی این رقابت‌ها در تلاش است تا در این بازی به برتری برسد، اما ایران تیم اول آسیا یکی از مدعیان قدرتمند است و چینی‌ها هم به خوبی می‌دانند کار راحتی مقابل شاگردان کولاکوویچ ندارند.


این هفتمین حضور ملی‌پوشان والیبال در لیگ ملت‌های والیبال است و در این مدتی که ملی‌پوشان در این مسابقات شرکت کرده‌اند، همیشه با باخت شروع کردند، اما امسال برخلاف 6 دوره گذشته، شروع ایران با پیروزی همراه بود.


 ایران، ایتالیا، چین، آلمان، برزیل، آرژانتین، ژاپن، کانادا، لهستان، روسیه، پرتغال، استرالیا، فرانسه، صربستان، بلغارستان و آمریکا ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌ها هستند که پس از پایان دور مقدماتی، پنج تیم برتر به همراه تیم آمریکا میزبان مرحله نهایی رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی در ماه تیر با هم می‌جنگند.


تیم والیبال ایران هفتمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند، در 6 دوره گذشته این رقابت‌ها با خولیو ولاسکو (۲۰۱۳)، اسلوبودان کواچ (۲۰۱۴ و ۲۰۱۵)، رائول لوزانو (۲۰۱۶) و کولاکوویچ (۲۰۱۸و ۲۰۱۷) به میدان رفتند.


بهترین عنوان ایران در لیگ ملت‌های والیبال به سال 2014 برمی‌گردد، زمانی که هدایت تیم بر عهده کواچ بود و ملی‌پوشان توانستند به عنوان چهارمی برسند.


سال گذشته با هدایت ایگور کولاکوویچ ملی‌پوشان والیبال در لیگ ملت‌ها به عنوان دهمی رسیدند.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته