دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1398 - 07:55
سروری در گفتگو با آنا:

فلسطین مدل مبارزاتی امام خمینی (ره) را برگزیده است

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مردم فلسطین مدل مبارزاتی امام راحل را برای خود برگزیده‌‌اند؛ لذا این مدل منجر به عقب‌نشینی صهیونیست‌ها شده است.
کد خبر : 385033
BS0K9716.jpg

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد:‌ با توجه به وضعیتی که امروز در منطقه وجود دارد و جریان مقاومت هرروز به پیروزی‌ها و دستاوردهای بزرگی دست پیدا می‌کند، آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع عربی منطقه برای مهار پیروزی‌های جبهه مقاومت دست به جنایت‌های گسترده‌ای می‌زنند.


وی ادامه داد: آمریکا آن‌چنان مستأصل شده که به آشکارسازی روابط پنهانی دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی وادار شده است و این‌ها همه نشان می‌دهد که وضعیت این رژیم غاصب رو به وخامت است؛ اختلافات داخلی خود رژیم صهیونیستی مانند عدم موفقیت نتانیاهو در تشکیل دولت ائتلافی نیز دلالت بر این موضوع دارد.


عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به دنبال اجرایی کردن پروژه معامله قرن هستند تا از این طریق صهیونیست‌ها، فلسطینیان بیشتری را از سرزمین‌های اشغالی اخراج کنند و نیز به‌واسطه آن ظرفیت‌های بیشتر مردم فلسطین را نابود سازند.


سروری گفت: امروز اگر مشاهده می‌کنیم رژیم صهیونیستی در اجرای سیاست‌های ضدفلسطینی ناکام مانده و آمریکا و ارتجاع منطقه موفق به اجرای طرح‌های همسو با منافع صهیونیست‌ها نیستند به خاطر ابتکار حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری روز جهانی قدس است.


وی بیان کرد: مردم فلسطین با تأسی از روش و باورهای امام راحل، امروز سازش را به مقاومت تبدیل کرده‌اند؛ لذا روز جهانی قدس دایره حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین را از داخل سرزمین‌های اشغالی به سرتاسر منطقه و جهان تسری داده و امروز شاهد گسترش ابعاد مختلف حمایتی از مردم فلسطین هستیم.


عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت:‌ مدل مبارزاتی امام راحل مبتنی بر مقاومت و حرکت از موضع قدرت بود؛ این مدل موازنه قدرت در برابر رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و توان بازدارندگی را افزایش داده است؛ لذا مردم فلسطین این مدل مبارزه را برای خود برگزیده‌اند و شاهد عقب‌نشینی صهیونیست‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته