دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1398 - 07:25
تابستان امسال؛

150 دانش‌‌آموز در مدرسه فوتبال سمای مرند آموزش می‌بینند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند عنوان کرد که برای فصل تابستان آموزش حدود 150 نفر در مدرسه فوتبال سمای مرند پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر : 384936
636898924888020496_md (1).jpg

محمدحسین صادقی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره راه‌اندازی و توسعه مدارس تخصصی و آکادمی‌های ورزشی در شهرستان مرند اظهار کرد: طرح ایجاد و راه‌اندازی مدرسه فوتبال زیرپوشش سمای واحد مرند محاسن و ویژگی‌های خاصی داشت که برای نخستین‌بار در شهرستان مرند انجام شد.


وی افزود: تاکنون دانش‌آموزان فوتبال‌دوست زیادی در محیطی سالم، علمی، ورزشی و تفریحی زیر نظر استادان مجرب دانشگاه علاوه بر پرکردن صحیح اوقات فراغت خود با اصول اولیه و پایه فوتبال در این مدرسه آشنا شده‌اند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با بیان اینکه ظرفیت مرند از لحاظ پذیرش مخاطبان مورد نیاز برای آموزش رشته‌های ورزشی مختلف به‌ویژه فوتبال خیلی بالاست، ادامه داد: دانش‌آموزان در فصل زمستان و سرما نیز از تمرینات آموزشی مدرسه فوتبال سما غافل نشدند و در آینده‌ای نزدیک شاهد استقبال خانواده‌های بیشتری در این زمینه خواهیم بود.



تاکنون دانش‌آموزان فوتبال‌دوست زیادی در محیطی سالم، علمی، ورزشی و تفریحی زیر نظر استادان مجرب دانشگاه علاوه بر پرکردن صحیح اوقات فراغت خود با اصول اولیه و پایه فوتبال در این مدرسه آشنا شده‌اند



صادقی خاطرنشان کرد: دانشکده سمای مرند حرکت‌های بسیار مثبتی در این زمینه آغاز کرده که طبق نظرسنجی‌هایی که از اولیا داشته‌ایم از این فعالیت‌ها استقبال کرده‌اند و در آینده‌ای نزدیک احداث چنین مدارسی از قبیل مدرسه فوتبال به روند رو به رشد و جذب دانش‌آموز در مدارس سما و نهایتاً دانشکده سما خواهد انجامید.


وی با بیان اینکه در دو دوره برگزارشده حدود 100 دانش‌آموز در مدرسه فوتبال سمای مرند آموزش دیده‌اند، گفت: برای فصل تابستان آموزش حدود 150 نفر پیش‌بینی شده و با توجه به استقبال بی‌نظیر فوتبال‌دوستان شهرستان مرند زمین چمن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند به طور اختصاصی در اختیار مدرسه فوتبال سما قرار گرفته است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته