دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 17:05
دانایی خبر داد:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مددجویان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مددجویان  به‌واسطه آسیب‌پذیری و شرایط خاصی که دارند، مورد حمایت بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی خواهند بود.
کد خبر : 384851
139703251744558914443404.jpg

به گزارش گروه‌ استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نوید دانایی در بازدید از مکانات بهداشتی و درمانی زندان سمنان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در راستای حفظ و سلامت تمام اقشار جامعه نهایت تلاش خود را به کار گرفته است.


وی افزود: مددجویان  به واسطه آسیب‌پذیری و شرایط خاصی که دارند، مورد حمایت بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی ما خواهند بود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: این قشر آسیب‌پذیر به دلیل وجود مسائلی در زندگی مانند دوری از خانواده و جدابودن آنان از بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی، نیازمند توجه ویژه‌ای به لحاظ جسمی و روحی هستند.


دانایی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد که در حوزه بهداشت، درمان و آموزش حوزه سلامت متفاوت‌تر از گذشته به این قشر آسیب‌پذیر ارائه خدمت داشته باشیم.


 وی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای برگزاری برنامه‌های آموزشی، بهره‌گیری از توان و ظرفیت دانشگاه برای ارائه خدمات به اداره زندان‌ها خبر داد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این دیدار از اعزام گروه‌های تک‌تخصصی بسیج جامعه پزشکی استان سمنان به زندان و ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مددجویان خبر داد.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

برچسب ها: بهداشت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته