دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 12:37
در تبریز انجام شد؛

برگزاری جلسه تبیین شیوه‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی در جامعه و صنعت

نخستین جلسه تبیین شیوه‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در جامعه و صنعت به همت دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.
کد خبر : 384696
۲۰۱۹۰۵۲۵_۱۱۰۰۳۳ (1).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، صبح امروز نخستین جلسه تبیین شیوه‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی در جامعه و صنعت در راستای تقویت و برقراری ارتباط منسجم دانشگاه‌ها با بخش‌های جامعه و صنعت در حوزه‌های علمی و عملیاتی‌کردن یافته‌های اعضای هیئت علمی و آشنایی آنان با نیازهای واقعی صنعت و جامعه به‌منظور هدایت پروژه‌های پژوهشی به سمت نیازهای واقعی جامعه در سالن پروین اعتصامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.


در این جلسه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت این شیوه‌نامه را به رؤسای دانشکده‌ها و مدیران گروه واحد تبریز تبیین و ساز و کارهای اجرایی حاکم بر آن را با ارائه نمونه موارد اجرایی در ارگان‌ها و واحدهای صنعتی مختلف توصیف کردند.


در خاتمه جلسه به اطلاع‌رسانی شایسته اهداف و جزئیات طرح و شیوه‌نامه توسط رؤسای دانشکده‌ها و مدیران گروه تأکید شد.


به گزارش آنا، شیوه‌نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی در جامعه و صنعت در راستای برقراری ارتباط قوی و منسجم میان دانشگاه یا پژوهشگاه‌ها با بخش‌های جامعه و صنعت در تمام حوزه‌های علمی و عملیاتی‌سازی یافته‌های اعضای هیئت علمی و آشنایی آنان با نیازهای واقعی صنعت و جامعه توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تدوین و ابلاغ شده است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته