دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1394 - 17:30

پذیرش نخستین دانشجوی پژوهش‌محور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

دکتر امین بابازاده سنگر، جوان‌ترین استادیار گروه مهندسی کامپیوتر واحد ارومیه موفق به جذب دانشجوی پژوهش محور برای واحد ارومیه شد.
کد خبر : 38465

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با اعلام نتایج دکتری پژوهش‌محور سال 1394 از سوی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مشخص شد، حامد خطایی مراغه در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش سیستم‌های نرم‌افزاری با راهنمایی موفق به اخذ پذیرش در مقطع دکتری تخصصی پژوهش‌محور از واحد ارومیه شده است.


عضو هیات علمی گروه کامپیوتر واحد ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با تبریک به جامعه دانشگاهی استان گفت: دوره پژوهش محور یکی از روش‌های تحصیلی در کشورهای توسعه یافته به حساب می‌آید که در آن استاد و دانشجو به دنبال حل مشکل صنعت و ارائه راه‌کارهای علمی برای آن با استفاده از تحقیق علمی دقیق می‌پردازند.


بابازاده افزود:‌ پروژه دانشجوی حاضر که مورد تایید سازمان مرکزی واقع شده با عنوان «ارائه روش‌های جدید بر اساس تکنولوژی دیجیتال واتر مارک برای تشخیص مکان‌یابی و بازیابی تحریفات پایگاه داده عددی» است.


وی ادامه داد: در این زمینه قراردادی با شرکت دانش‌بنیان پیشگامان مراغه به مبلغ 920 میلیون ریال بسته شده است. امید است که در پایان تحصیل دانشجو راه‌کارهای مناسب برای حل مشکل صنعت و فناوری اطلاعات ارائه کند.


بابازاده قدردانی از توجهات و تلاش‌های هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ابراز امیدواری کرد شاهد افزایش این‌گونه طرح‌ها در دانشگاه باشند چرا که موجب کاهش شکاف بین صنعت و جامعه می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته