دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 18:26
صفری‌فرد:

گسترش تلاش‌های علمی دانشجویان شاهد در گرو تجلیل از آن‌ها است

دبیر علمی چهارمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه علم و صنعت ایران گفت:
کد خبر : 384599

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، وحید صفری‌فرد در همایش تجلیل از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر‌ دانشگاه علموصنعت ایران که عصر امروز در سالن شهید بهرامی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره شاهد و ایثارگر دانشگاه علم و صنعت یک حرکت نوین و کم سابقه در بین دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.


وی افزود: هدف از این همایش، ترویج و گسترش تلاش‌های علمی و پژوهشی دانشجویان شاهد و ایثارگر است.


دبیر علمی چهارمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه علم و صنعت ایران بیان کرد: امیدوارم این جشنواره موجب ارتقای کیفی فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان شود و سایر دانشجویان تشویق شوند که برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی به فعالیت‌های علمی و فرهنگی بپردازند.


صفری فرد ادامه داد: فراخوان این جشنواره دو‌ماه قبل از برگزاری مراسم از طریق سایت دانشگاه و دفتر امور دانشجویان و پیامک انجام شد. جامعه هدف ما ۱۵۰۰ نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر بود که تعدادی از آن‌ها موفق به امتیاز لازم برای دانشجوی نمونه شاهد شدند.


وی عنوان کرد: دانشجویان در هر مقطع تحصیلی تنها یک بار می‌توانند به عنوان دانشجوی ممتاز انتخاب شوند ولی دانشجویی که به عنوان ممتاز انتخاب شده می‌تواند در همان مقطع جهت انتخاب دانشجوی نمونه رقابت کند.


دبیر علمی همایش تجلیل از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه علم و صنعت ایران بیان کرد: محاسبه امتیازات جشنواره براساس حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی انجام شده است. در حوزه آموزشی ملاک ما معدل تحصیلی دانشجویان بوده و در حوزه پژوهشی، مقالات چاپ شده در مجلات معتبر خارجی(ISI) و‌جهان اسلام(ISC)، مجلات علمی و‌ پژوهشی و علمی ترویجی به عنوان معیار امتیازدهی بود.


صفوی راد عنوان کرد: در حوزه فرهنگی، فعالیت های قرآنی، سیاسی و اجتماعی و عضویت در تشکل های مورد تأیید دانشگاه ملاک برای انتخاب دانشجوی نمونه شاهد و ایثارگر بوده است. همچنین هیئت داوران توسط ارجمندی، غفاری نژاد، خرمی شاد، سالیان، طالبی، واحدی، اکبرزاده و صفری فرد صورت گرفته است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزیدگان این جشنواره شامل هفت دانشجوی ممتاز در مقطع کارشناسی، پنج دانشجوی ممتاز آموزشی-پژوهشی و یک دانشجوی نمونه آموزشی-پژوهشی در مقطع کارشناسی ارشد، ۶ دانشجوی ممتاز آموزشی-پژوهشی و پنج دانشجوی آموزشی-پژوهشی در مقطع دکتری است.


انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته