دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 15:42
با حضور دهخدا؛

مجمع انجمن بدن‌سازی و پاورلیفتینگ فدراسیون برگزار شد

مجمع انجمن بدن‌سازی و پاورلیفتینگ فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور رئیس این فدراسیون و مدیرکل اداره تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور برگزار شد.
کد خبر : 384536
d9098d0f-d326-40be-8d29-1398cbd0396e.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس انجمن بدن‌سازی و پاورلیفتینگ فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در مجمع انجمن بدن‌سازی و پاورلیفتینگ فدراسیون گزارشی از عملکرد انجمن در سال ۹۷ پرداخت و اظهار کرد: همه این موفقیت‌های مرهون حمایت و همراهی رؤسای انجمن‌های استانی بوده است.


در ادامه محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی ضمن اشاره به تصویب آیین‌نامه انجمن‌های ورزشی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی افزود: در آیین‌نامه جدید که به امضای وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است، اختیارات رئیس انجمن افزوده‌شده و برای انجمن به‌صورت مجزا حسابی مستقل در نظر گرفته‌شده است.



در ادامه این نشست ضمن تبادل‌نظر پیرامون نحوه اعزام نفرات منتخب به مسابقات و رویدادهای بین‌المللی مقرر شد رئیس انجمن پاورلیفتینگ نسبت به ارسال دعوت‌نامه از سوی کمیته برگزاری مسابقات جهانی و آسیایی به فدراسیون دانشجویی اقدام کند تا نسبت به دریافت مجوز از سوی شورای برون‌مرزی اقدام شود. همچنین تقویم سالانه ۹۸ انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی به تصویب اعضای جمع حاضر در این نشست رسید.



در این جلسه با اهدای لوحی از سوی حمیدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام‌نور به محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از همکاری صمیمانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با دانشگاه پیام‌نور قدردانی صورت گرفت. همچنین در این نشست سه استان قم، گیلان و اردبیل به ترتیب به‌عنوان انجمن برتر استانی معرفی و از آنان تقدیر شد.


انتهای پیام/4107/4084/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته