دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1394 - 15:49
به عنوان نخستین مرکز آموزشی استان

واحد مشگین‌شهر موفق به اخذ صلاحیت آزمایشگاهی همکار شد

مدیر کل اداره استاندارد اردبیل گفت: به منظور ارتباط بیشتر بین صنعت و دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر به عنوان نخستین مرکز آموزشی استان اردبیل، موفق به اخذ صلاحیت آزمایشگاهی همکار شد.
کد خبر : 38440

به گزارش خبرنگار آنا، هاشم علائی در این باره گفت: در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و همچنین بر اساس مصوبات شورای استاندارد استان و تأکید استاندار اردبیل در جلسه شورای استاندارد مبنی بر ارتباط قوی و بیشتر صنعت با دانشگاه و دانشگاهیان، آزمایشگاه بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر نخستین مرکز آموزشی استان است که درزمینه انجام آزمون های بتن آماده بر اساس شماره استاندارد ملی ۶۰۴۴ موفق به اخذ صلاحیت شد.


به گزارش آنا، با حضور ریاست و دبیر شورای دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر در محل اداره کل استاندارد، گواهی تأیید صلاحیت آزمایشگاه همکار دانشگاه آزاد اسلامی واحدمشگین شهر از سوی مدیرکل اداره استاندارد استان اردبیل تقدیم سرپرست این واحد دانشگاهی شد.


دکتر ابراهیم دادفر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: آزمایشگاه بتن این واحد دانشگاهی در بازدید کارشناسان اداره استاندارد استان اردبیل و با کسب مجوزهای لازم از اداره استاندارد با هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد ریال در چند روز آینده افتتاح خواهد شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحد مشگین شهر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته