دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1398 - 13:17
رستم‌زاد:

لزوم استفاده از راهکارهای بومی و خلاقانه در ریشه‌کنی بی‌سوادی

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: استفاده از راهکارهای بومی و خلاقانه گامی مهمی در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان‌های استان ایلام به‌شمار می‌رود.
کد خبر : 384286
57528.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت آموزش و پرورش، اسفندیار رستم‌زاد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ایلام گفت: استفاده از راهکارهای  بومی، نوآورانه و خلاقانه  به‌عنوان گامی مهم و ارزشمند در راستای  ریشه‌کنی بیسوادی  و توسعه سواد در شهرستان‌های استان به‌شمار می‌رود.


وی افزود: عملیاتی شدن طرح‌های محلی از ضرورت فعالیت‌های سوادآموزی و از اولویت‌های راهبردی برای تحقق باسوادی کامل جامعه هدف و محو بیسوادی  به شمار می‌رود که با تصویب و اجرایی شدن این طرح‌ها زمان  پوشش و آموزش کم‌سوادان و بی‌سوادان به حداقل خواهد رسید.


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: یکی از دغدغه‌های رهبری و مطالبات معظم له از مسئولین نظام و مردم مسئولیت خطیر و حساس سازمان نهضت سوادآموزی در بحث ریشه‌کنی بی‌سوادی است که با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.


وی خاطرنشان کرد: نظر به مرزی بودن شهرستان‌های دهلران، ایلام  و مهران  و داشتن بیشترین تعداد بی‌سواد در دو شهرستان ایلام و دهلران و اجرایی کردن مصوبه شورای سیاست‌گذاری نوار مرزی در اولویت برنامه‌های شتاب بخشی و طرح‌های محلی قراردارد.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته