دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1394 - 15:51

سخنرانی عضو هیات علمی واحد تهران مرکزی در دانشگاه ورشو لهستان

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در دهمین نشست بین‌المللی اقتصاد، در ورشو لهستان، مقاله خود را با عنوان«مطالعه‌ای درباره حق بیمه عمر با استفاده از تابع کاپولا: مطالعه موردی یک شرکت بیمه در ایران» به صورت سخنرانی ارائه کرد.
کد خبر : 38427

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مقاله دکتر قدرت‌الله امام وردی، عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد و حسابداری تهران مرکزی با عنوان «مطالعه‌ای درباره حق بیمه عمر با استفاده از تابع کاپولا: مطالعه موردی یک شرکت بیمه در ایران» در همایش بین‌المللی «The 10th annual conference-Warsaw International Economic Meeting 2015» دانشگاه ورشو در کشور لهستان مورد پذیرش قرار گرفت و به صورت سخنرانی در تاریخ 12 جولای 2015 از سوی وی ارائه شد.


این همایش به صورت سالانه با حضور تعدادی از استادان، اقتصاددانان و پژوهشگران در حوزه اقتصاد از سراسر دنیا برگزار می‌­شود. برگزارکنندگان این همایش دانشگاه ورشو، بانک مرکزی لهستان و مرکز تحلیل‌های اقتصادی (CenEA) هستند.


حضور افراد به نام از دانشگاه‌های معتبر دنیا به‌عنوان سخنران اصلی از ویژگی‌های اصلی این همایش است. از جمله این سخنرانان می‌توان از پروفسور Odd Stark از دانشگاه هاروارد، Elhanan Helpman از دانشگاه هاروارد و پروفسور John Van Reenen و پروفسور Gianmarco Ottavian از مدرسه اقتصادی لندن و ... نام برد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته