دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 06:45
سرپرست دانشگاه آزاد دولت‌آباد:

تجربیات دفاع مقدس را باید در سطوح مختلف مدیریتی به‌کار بست

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد گفت:‌ باید تجربیات هشت سال دفاع مقدس را در سطوح مختلف مدیریتی کشور به کار بست.
کد خبر : 384231
IMG_6718.JPG

محمد باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در دولت‌آباد درباره سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: این روز یکی از نمادهای قدرت الهی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و باید تجربیات هشت سال دفاع مقدس را در سطوح مختلف مدیریتی کشور به کار بست. راه‌حل برون‌رفت از مشکلات که دامن‌گیر کشور شده، استفاده و کاربردی کردن این تجربیات است.


وی با بیان نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: رونق تولید کلیدواژه عبور از مشکلات جاری است. با توجه به تهدیدات و جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمن، وظیفه همه ملت ایران به‌ویژه دانشگاهیان، نخبگان و جوانان بوده که با محور شعار امسال و دیگر شعارهای آرمانی انقلاب اسلامی، مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کنند تا از این شرایط چون همیشه سربلند و پیروز خارج شویم.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد با بیان تأکید رهبر معظم انقلاب بر عبارت خرمشهرها در پیش داریم، اظهار کرد: جنگ کنونی که توسط و ایادی آن در داخل به راه افتاده، جنگ اراده‌‌هاست.


باقری تصریح کرد: دشمن از این غافل است که قدرت نظام اسلامی بیش از هر چیز دیگری از توکل و اعتماد به خداوند متعال و سپس توانایی‌های جوانان این مرزوبوم حاصل می‌شود. قطعاً ملت بزرگ ایران با اعتماد به خداوند مرعوب قدرت نظامی و تبلیغاتی دشمن نخواهد شد.


وی اظهار کرد: استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای جنایتکار بداند این بار نیز مانند 40 سال گذشته مردم نجیب و شریف ایران در حمایت از نظام و رهبر خود از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد. هرچه خصم و کینه دشمن بیشتر شود روحیه انقلابی و ولایی ما نیز صدچندان خواهد شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته