دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1398 - 13:14
در نشست با دانشگاهیان مطرح شد؛

انتقاد فرماندار دلیجان از هزینه‌های هنگفت در حوزه ساخت‌وساز

فرماندار دلیجان عنوان کرد: آیا پرداخت هزینه‌های گزاف و هنگفت در حوزه ساخت‌وساز و معماری این شهرستان در مقایسه با مراکز استان‌ها درست است؟
کد خبر : 384051
IMG_6790.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نراق، کمیسیون دانشجویی شهرستان دلیجان با حضور سیامک سلیمانی فرماندار شهرستان دلیجان و رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و پیام‌نور شهرستان دلیجان و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق، جاسب و دلیجان صبح امروز در سالن شهید مطهری واحد نراق برگزار شد.


فرماندار دلیجان در این جلسه  اظهار کرد: جمع‌بندی و استمرار اینگونه جلسات با دستور کار معین و مشخص در قالب کارگروه‌های تخصصی و متجانس و هم‌سنخ‌تر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، عمرانی و معماری می‌تواند برای کمیسیون دانشجویی شهرستان دلیجان و شهر نراق و دلیجان بسیار راهگشا و تأثیرگذار باشد.


سیامک سلیمانی افزود: اسم دلیجان از بیرون انعکاس خوبی دارد؛ چراکه مسائل اقتصادی در این شهر اولویت پیدا کرده و شهرستان نسبتاً موفقی است و این مسئله موجب سیل مهاجر از سایر شهرهای کشور و حضور اتباع خارجه شده است. نرخ بیکاری در مقایسه با شهرهای دیگر کمتر است و سرمایه‌گذاری وضعیت خوب و مناسبی دارد و ظرفیت گردشگری شهرستان فوق‌العاده است.


وی خاطرنشان کرد: آیا پرداخت هزینه‌های گزاف و هنگفت در حوزه ساخت‌وساز و معماری در مقایسه با مراکز استان‌ها درست است؟، آیا اینگونه معماری چیزی است که می‌توان به آن افتخار کرد؟ اینکه ما صنعت قوی داشته باشیم؛ حاشیه‌نشینی فرهنگی و اجتماعی هم داشته باشیم؟ ما صنعت قوی داشته باشیم؛ ولی جوانان ما دچار بی‌هویتی و بی‌انگیزگی باشند؟ ما اقتصاد و صنعت قوی داشته باشیم؛ ولی زیر پوست شهر ما چیز دیگری جریان داشته باشد، درست است؟ و خیلی مسائل دیگر که نیاز به همفکری و یاری استادان دارد که ما دست یاری همه استادان را برای حل اینگونه معضلات و مشکلات می‌فشاریم.


سلیمانی بیان کرد: نباید به کارنامه و رزومه‌ خود نگاه کنیم که چه کارهایی را انجام داده‌ایم؛ بلکه باید نگاه کنیم که چه کارهایی زمین مانده و در راستای انجام آنها قدمی برداریم. با خردورزی به‌ویژه خرد جمعی خیلی از مسائل و مشکلات قابل حل است.


علیرضا انتظاری رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد نراق، دلیجان و جاسب نیز با تبریک حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر بیان کرد: در نشست‌های گذشته که با فرمانداری شهرستان دلیجان داشته‌ایم، مقرر شد که درباره مسائل دانشجویی، دانشگاه و شهرستان و مسائل گوناگون اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی از نظرات استادان استفاده کنیم و این نشست برگزار شد تا در نهایت به یک جمع‌بندی برسیم و به تفاهم‌نامه‌ای دست یابیم که چه مواردی را دانشگاه و چه مواردی را فرمانداری یا حتی استانداری می‌تواند همکاری داشته باشد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: مشکلات
ارسال نظر
هلدینگ شایسته