دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1398 - 10:41
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافت:

رؤیای خودفروختگان با آزادسازی خرمشهر نقش بر آب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافت گفت: سوم خرداد نه‌فقط خرمشهر آزاد شد؛ بلکه رویای خودفروختگان نقش بر آب شده و اندیشه تسلط بر ایران به زباله‌دان تاریخ پیوست.
کد خبر : 384031
IMG_0147.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بافت، صبح امروز بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور کارکنان و استادان در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در این نشست سوم خردادماه را یکی از ایام‌الله فراموش‌نشدنی و خاطره‌آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: سوم خرداد نه فقط خرمشهر آزاد شد؛ بلکه رویای خودفروختگان نقش بر آب شده و اندیشه تسلط بر ایران به زباله‌دان تاریخ پیوست.


ابراهیم خراسانی پاریزی برخی از دستاوردهای فتح خرمشهر ازجمله ظهور قدرت دفاعی ایران، ثبات داخلی، بازدارندگی خارجی و ظهور ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای را یادآور شد.


وی به مقاومت مردم شهر دزفول و روز چهارم خرداد اشاره و عنوان کرد: مقاومت مردم این شهر در برابر موشک‌باران رژیم بعثی در طول دفاع مقدس به حدی بود که این شهر بارها مورد هجوم و موشک‌باران رژیم عراق قرار گرفت تا آنجا که دزفول را به نام شهر موشک‌ها یاد می‌کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت بیان کرد: مردم دزفول با وجود این موشک‌باران همچنان مقاومت می‌کردند و نماز جمعه در این شهر هرهفته با حضور مردم و رزمندگان اقامه می‌شد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته