دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1398 - 11:12
افشارنیا در گفتگو با آنا:

سرمایه‌گذاران و کارآفرینان زیر چتر حمایتی قوه قضائیه هستند

رئیس دادگستری استان خوزستان از حمایت ویژه قوه قضائیه از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خبر داد و گفت: هرگز موافق تعطیلی کارخانه‌های متخلف نیستیم.
کد خبر : 383722
201.jpg

فرهاد افشارنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید اقدامات خود را در راستای رونق تولید انجام دهند از حمایت ویژه دستگاه قضائی از سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: قوه قضائیه در دوره جدید از اقدامات کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند و ما نیز در دادگستری استان خوزستان کارگروه ویژه‌ای را برای برطرف کردن موانع و مشکلات این افراد تشکیل دادیم و به‌طور کلی اقدامات اقتصادی ما در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی است.


وی ادامه داد: رویکرد قوه قضائیه در برخورد با تخلفات برخی از کارخانه‌ها هرگز به تعطیلی این مکان‌ها منجر نمی‌شود، چراکه این کار موجب بیکار شدن کارگران خواهد شد لذا ما معتقدیم اگر هم تخلفی از سوی کارخانه‌ها صورت گرفته باید با متخلفان اصلی آن برخوردهای لازم صورت گیرد.


رئیس دادگستری خوزستان استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس را اقدامی مفید در کاهش جمعیت کیفری کشور دانست و عنوان کرد: این اقدام علاوه بر اینکه جمعیت زندانیان را کاهش خواهد داد، به رونق تولید نیز کمک شایانی می‌کند، به‌طوری که زندانیان به‌جای گذراندن دوران محکومیت در ندامتگاه‌ها، در نهادها و سازمان‌ها مختلف به ارائه خدمت به‌صورت رایگان می‌پردازند و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس نیز از اولویت‌ها کاری دستگاه قضائی در دوره جدید است.


افشارنیا با اشاره به وقوع سیل در استان خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و تدابیری که در استان صورت گرفت، از خسارت گسترده به شهر جلوگیری به‌عمل آمد و البته چندین روستای ما با مشکلاتی مواجه شدند. در موضوع سیل بعد از ابلاغ رئیس قوه قضائیه در برخورد با متخلفان احتمالی، به‌صورت جدی ورود کردیم و اقدامات ما در این مورد همچنان نیز ادامه دارد.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته