دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در بازدید از پروژه‌های شاخص منطقه 18؛

علیرضا دبیر: عملکرد مدیران شهری در منطقه 18 رضایت‌بخش است

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از منطقه 18 شهر تهران، از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه‌های شاخص در این منطقه قرار گرفت.
کد خبر : 38355

به گزارش گروه اجتماعی آنا، علیرضا دبیر به همراه شهردار و معاونان شهرداری منطقه 18 تهران، از پروژه‌های موزه شهدا، حوزه علمیه المهدی(عج)، بزرگراه 45 متری بهار، خانه کشتی، مجموعه ورزشی الزهرا(س)، بوستان مادر، تفرجگاه خلیج فارس، ساختمان مرکزی شهرداری منطقه، مسجد امام هادی (ع) و بزرگراه شهید بروجردی بازدید کردند.


دبیر که از پیشکسوتان و قهرمانان نامدار ورزش کشتی کشورمان به شمار می‌رود در هنگام بازدید از خانه کشتی منطقه به میان ورزشکاران رفت و به آنها گفت: تمرین امروز شما زمینه‌ساز موفقیت‌های فردا خواهد شد. البته شاید همه شما نتوانید قهرمان جهان بشوید. اما همین که در مسیر ورزش پهلوانی قدم برداشته‌اید کار بزرگی کرده‌اید. این را بدانید که با تلاش مستمر و توجه به نصحیت مربیان می‌توانید به موفقیت در آینده امیدوار باشید. حالا هم که مدیران شهری هوای شما را دارند و با احداث این خانه کشتی، فرصت پیشرفت را برایتان مهیا کرده‌اند.


در سال 95 هیچ بودجه‌ای برای شروع پروژه جدید وجود نخواهد داشت


این عضو شورای اسلامی شهر تهران درادامه به بحث بودجه‌ای منطقه 18 اشاره کرد و گفت: بنده به شهرداران مناطق تهران هم این نکته را تذکر داده‌ام که درسال 95 هیچ بودجه‌ای برای شروع پروژه جدید وجود نخواهد داشت، مگر مناطقی که خوب کار کرده و پروژه‌های مهمی در دست اجرا داشته باشند. منطقه 18 نیز جزو مناطقی است که عملکرد رضایت‌بخشی داشته و ما سعی می‌کنیم در تخصیص اعتبارات سال 95 توجه بیشتری به این منطقه داشته باشیم.


دبیر همچنین به موضوع کاهش هزینه‌ها و مدیریت کردن بودجه در مناطق مختلف شهر تهران پرداخت و تصریح کرد: تا آنجا که امکان دارد بودجه‌ها را در راستای ماده واحده خودش صرف کنید و همچون گذشته نسبت به دارایی‌های منطقه توجه ویژه‌ای داشته باشید. به واسطه عمکرد مثبت مدیریت شهری در پیشبرد پروژه‌ها نیز سعی می‌کنیم تا حمایت ویژه مالی از منطقه 18 داشته باشیم. در بازدید امروز از پروژه‌های نیمه تمام بازدید کردیم و امیدوارم طی چند ماه آینده تمام طرح‌ها به پایان برسد.


بر اساس این گزارش، وحید نوروزی، شهردار منطقه 18 نیز در این نشست، گزارشی ازعملکرد خود در این منطقه ارائه داد و گفت: طی مدت 20 ماه که توفیق خدمت به شهروندان این منطقه را پیدا کردم با همکارانم عهد بستیم که همه توان‌مان را برای پیشرفت آن به کار ببندیم. هرچند، ماه‌های سختی را پشت سر گذاشتیم، اما در نهایت با حضور شهردار تهران و افتتاح بیش از 131 پروژه شاخص شهری، قدمی موثر در راه توسعه عدالت و آبادانی در منطقه برداشتیم و خستگی از تن‌مان بیرون رفت. امیدوارم در بازدید بعدی نیز شاهد به ثمر نشستن زحمات کنونی و افتتاح پروژه‌های نیمه تمام باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته