دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1398 - 10:54
رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد:

کار فرهنگی در دانشگاه باید با شبکه‌سازی دانشجویی عملیاتی شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: کار فرهنگی در دانشگاه باید با محور دانشجو و شبکه‌سازی دانشجویی عملیاتی شود تا اثربخش باشد.
کد خبر : 383468
IMG_4204.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، امیررضا نقش صبح امروز در نشست هم‌اندیشی دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با تبریک ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه رحمت، مغفرت و باز شدن درب‌های رحمت الهی خواند و تأکید کرد: در فرصت رمضان باید تلاش کنیم با ایجاد گشایش روحی و آرامش درونی و استفاده از فیوضات هرچه بیشتر در مسیر اهداف عالیه خلقت و نزدیک شدن به جایگاه حقیقی انسان و انسانیت گام برداریم.


وی با تأکید بر لزوم غنیمت شمردن فرصت‌های دوران جوانی و دانشجویی خطاب به دانشجویان فعال فرهنگی گفت: شما در دوران جوانی و دانشجویی از فرصت‌های بسیاری بهره‌مند هستید که باید قدر این فرصت‌ها را بدانید چرا که بعد از این دوران مسئولیت‌های خطیری در اجتماع به عهده شما گذاشته می‌شود؛ بنابراین از این موقعیت بهترین استفاده‌ها را ببرید و برنامه‌ریزی‌های جدی برای یک عمر زندگی شرافتمندانه و مطابق معیارهای نظام ربوبی داشته باشید.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد اظهار کرد: احساس مسئولیت ،دغدغه و درد مثبت در قبال جامعه و همنوعان نقطه مشترک همه شماهاست که قالب‌های آن متفاوت بوده؛ بنابراین همه تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی باید با در نظر گرفتن اهداف مشترکشان که دغدغه فرهنگی و دینی است، حداکثر همدلی وهم افزایی را با هم داشته باشند.


نقش تصریح کرد: احساس مسئولیت‌ها در قبال جامعه و اتفاقات پیرامون بسیار ارزشمند بوده و می‌تواند منشأ تحولات درونی و بیرونی شود. پس نگذارید این احساس درونی تبدیل به بی‌تفاوتی و بی‌دردی شود.


وی افزود: شما دانشجویان افسران جنگ نرم فرهنگی هستید و می‌توانید نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای در میادین گوناگون جهاد فرهنگی ایفا کنید. فرماندهان جنگ نرم بدون شما افسران جوان و پرانگیزه نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: دانشجو محوری در کار فرهنگی بسیار حائز اهمیت بوده و اعتقاد قلبی من این است که کار فرهنگی در دانشگاه باید با محور دانشجو و شبکه‌سازی دانشجویی عملیاتی شود تا اثربخش باشد. در این میان نوآوری در کار فرهنگی و استفاده از ایده‌های نو و قالب‌ها و ابزارهای روز فناوری بسیار مهم است.


نقش ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد بتواند با بهره‌مندی از ظرفیت دانشجویی گام‌های نوین و اثربخشی را در عرصه فعالیت فرهنگی بردارد.


در این نشست دانشجویان فعال فرهنگی دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در قالب پرسش و پاسخ درباره مسائل فرهنگی ارائه کردند.


انتهای پیام/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته