دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 13:56
سرلشکر صفوی:

پیام امروز شهیدان اعتقاد به پیروزی و بی‌اعتمادی به دشمن است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت:‌ پیام امروز شهیدان اعتقاد به پیروزی و بی‌اعتمادی به دشمن است.
کد خبر : 383277

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی در مراسم هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمال‌غرب کشور که با حضور جمعی از رزمندگان قدیمی و پیشمرگان کُرد و خانواده شهداء به‌مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خطه کردستان به‌ویژه سرلشکر شهید بروجردی و سردار شهید سیدحسین فیض اردکانی برگزار شد، با اشاره به خصوصیات شهیدان خصوصاً شهدای غرب کشور اظهار کرد: باید تأسف خورد به‌حال آنان‌که از فلسفه شهادت و از زندگی در عصر ظهور بی‌خبرند، رمز و راز حیات ابدی شهیدان را انسان‌های کامل و انسان‌های مطلوب و عارفان واصل درک می‌کنند و گرفتاران در چنبره قدرت‌طلبی رمز و راز حیات ابدی شهادت را درک نمی‌کنند.


وی ادامه داد: شهیدان آمده‌اند تا اشتیاق ظهور را در بین ملت ما دو صد چندان کنند تا همه ملت ما بفهمند یاران آخرالزمان چگونه عاشقانه در راه امامشان جان می‌دهند و شهیدان ما منتظران واقعی حضرت مهدی (عج) بودند و خونشان حیات‌بخش فلسفه انتظار است و فلسفه انتظار فسلفه به‌قدرت رسیدن اسلام در جهان است.


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود :پیام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر آن است که هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی پیروزی‌های بزرگ ملت ایران و پیروزی‌های آینده انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای بگیرد و قطعاً اسلام پیروز خواهد شد.


صفوی در ادامه به برخی از ویژگی‌های شهیدان اشاره کرد و گفت: شهیدان ما ارتباط با خدا و ارتباط با نفس خود و نحوه تقابل با دشمن و ارتباط با مردم را به‌خوبی درک و تعریف کرده بودند.


وی با اشاره به سابقه آشنایی خود با شهیدان بروجردی و حسین فیض گفت: وقتی به‌یاد خصوصیات شهید بروجردی می‌افتم به حال این شهید بزرگوار غبطه می‌خورم، شهیدان بروجردی و حسین فیض آرامش و سکینت خاصی داشتند.


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: شهیدان به‌شدت از انشقاق پرهیز می‌کردند و برخورد محبت‌آمیز توأم با استدلال حتی با مخالفان و ضدانقلاب داشتند و آن‌ها به خویشتن‌داری و خودسازی اعتقاد داشتند.


صفوی با بیان ارتباط شهدا با دشمن و دشمن‌شناسی شهیدان گفت: شهیدان شناخت کاملی از ماهیت و اهداف دشمن و عمق دشمنی آن‌ها داشتند و دشمن‌شناسی خوبی داشتند، و اینکه پشت‌سر دشمن بعثی، آمریکایی‌ها بودند را می‌دانستند.


وی افزود: هیچگاه شهیدان از دشمن و حتی از دشمن آمریکایی نمی‌هراسیدند و در برخورد با دشمنان قاطعیت مثال‌زدنی داشتند و به خود تردید راه نمی‌دادند و علاوه‌بر آنکه به تبلیغات دشمن اعتنایی نمی‌کردند همواره به دشمنان بی‌اعتماد بودند.


صفوی خاطرنشان کرد: پیام امروز شهیدان به ما اعتقاد به پیروزی و غلبه بر دشمن است.


انتهای پیام/4079/4123/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته