دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1398 - 12:38
سرلشکر صفوی:

شهید صیاد شیرازی الگوی مقاومت و امت اسلام شد

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهیدانی مانند صیاد شیرازی به الگوهایی برای امت اسلام، ملت ایران و مقاومت اسلامی در سوریه و لبنان تبدیل‌ شده‌اند.
کد خبر : 372427

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سیدیحیی صفوی ظهر امروز در بیستمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی که در سالن خلیج‌فارس باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد گفت: بزرگترین نعمت الهی، وجود مردان بزرگ، شجاع و خردمند در اسلام است که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی برابر دشمنان ایستادگی و از مصالح ملی و ولایت فقیه حمایت کردند. 


وی با بیان اینکه شهیدان مظهر قدرت و آبرو‌ی ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: شهیدانی مانند صیاد شیرازی به الگویی‌هایی برای امت اسلام، ملت ایران و مقاومت اسلامی در سوریه و لبنان تبدیل‌ شده‌اند؛ لذا حماسه‌سازی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در تاریخ معاصر و پیش از آن بی‌نظیر است. 


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا به تأثیر پیام رهبر معظم انقلاب در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اشاره کرد و افزود: خطر سیل از زلزله بسیار بدتر است و در اینجا باید از ملت ایران و نیروهای مسلح تشکر کنم که به این پیام لبیک گفتند.


صفوی با خطاب کردن شهید صیادشیرازی به‌عنوان یک افسر دانشمند، گفت: شهید اهل تفکر بود و هروقت فرصتی می‌یافت فکر می‌کرد و می‌گفت تفکر کردن احوالات روحی را تغییر می‌دهد و دریچه‌های جدیدی را می‌گشود. 


وی ادامه داد: شهید صیادشیرای، فرماندهی صادق، دارای اعتماد به نفس، منظم و باتقوا بود. همچنین ایشان در ارتش تحول جدی به‌وجود آورد و منشأ وحدت میان سپاه و ارتش بود. 


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه سخنانش به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه اشاره کرد و گفت: به‌نظر من تأثیرگذاری اصلی بر این تصمیم را صهیونیست‌ها بر این موضوع داشتند و ترامپ هم به نتانیاهو با این اقدام کمک کرد تا بتواند در انتخابات رژیم صهیونسیتی پیروز شود. 


وی با بیان اینکه ۶ میلیون یهودی در آمریکا حضور دارند، افزود: به باور من با این بی‌عقلی ترامپ رأی او در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ریزش جدی دارد و حتی نظامیان تروریست آمریکا به‌زودی منطقه را ترک می‌کنند و وزن ژئوپلیتیکی ایران ارتقا می‌یابد. 


صفوی تصریح کرد: به‌غیر از دو دولت این اقدام آمریکا را هیچ دولتی تأیید نکرده‌اند و ما با این تصمیم آمریکا انتظار داریم که  عمررژیم صهیونسیتی زودتر از ۲۰ سال به پایان برسد.


وی افزود: تصمیم اخیر ترامپ از او به‌عنوان یک چهره لاتِ بیزینس‌منِ حامی تروریسم معرفی کرد و من فکر می‌کنم در انتخابات سال آینده او رأی نخواهد آورد و باید ملت ایران خوشحال باشند که خداوند دشمنان ما را از ابلهان قرار داده است.


انتهای پیام/۴۰۷۹/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته