دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1398 - 10:09
فضل‌اللهی خبر داد:

اعزام دومین گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی قم به مناطق سیل‌زده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از اعزام دومین گروه جهادی گروه علوم‌پزشکی این دانشگاه متشکل از پزشکان و پرستاران به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد.
کد خبر : 383163
IMG_1796.JPG

سیف‌الله فضل‌اللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم با توجه به خدمت‌رسانی تیم‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: امروز شاهد دومین اعزام گروه جهادی گروه علوم‌پزشکی این دانشگاه متشکل از پزشکان، پرستاران و دانشجویان مامایی با ظرفیت 26 نفر به مناطق سیل‌زده خوزستان هستیم.


وی اضافه کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری و تأکید دکتر ولایتی و  دکتر طهرانچی، دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از زمان شکل‌گیری سیل در اوایل سال 98  در قالب اردوهای جهادی خدمات بسیار خوبی را به مناطق سیل‌زده جنوب کشور ارائه کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم بیان کرد: تیم‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم فعالیت خود را برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده جنوب کشور آغاز کرده‌اند و امروز توانستیم دومین گروه جهادی علوم پزشکی متشکل از پزشکان، پرستاران و ماماهای دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم را به مناطق سیل‌زده اعزام کنیم تا بتوانند خدمات پزشکی مورد نیاز را به روستاهای شهرهای اهواز و سوسنگرد ارائه کنند.

فضل‌اللهی بیان کرد: تیم اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی قم در دومین مرحله اعزام کادر پزشکی خود توانسته داروهای جمع‌آوری شده از سوی دانشگاهیان را به مناطق سیل‌زده برساند.

وی یادآور شد: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی که دانشگاهی اجتماعی و علمی است، خدمات مناسب و در شأن مردم به جامعه ارائه دهد.

انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته