دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 14:58
مسئول عملیات‌ ویژه اورژانس:

150 تیم عملیات ویژه اورژانس در سیل اخیر وارد عمل شدند

مسئول عملیات ویژه اورژانس کشور گفت: حدود 150 تیم عملیات ویژه اورژانس دراستان های سیل‌زده وارد عمل شدند که در حال حاضر 20 تیم در استان خوزستان حضور دارند.
کد خبر : 373150
9732253_787.jpg

جواد نادمی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و پزشکی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا گفت: با توجه به وضعیت سیل در کشور استان‌های درگیر و بازدیدهای میدانی مسئولان سازمان اورژانس از مناطق سیل‌زده، تصمیم بر این شد که تیم‌های ویژه عملیات اورژانس وارد عمل شوند.


وی اضافه کرد: حدود 150 تیم عملیات ویژه اورژانس در سراسر استان‌ها وارد عمل شدند که در حال حاضر 20 تیم در استان خوزستان حضور دارند.


مسئول عملیات ویژه اورژانس کشور با اشاره به اینکه کمک‌های زیادی از سمت مردم صورت گرفت، ادامه داد: تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا همه خدمات امدادی از محور خاص صورت گیرد و تا حدودی نیز در این زمینه موفق عمل کردیم.


نادمی تصریح کرد: تاکنون بیش از 950 هزار مأموریت از سوی نیروهای اورژانس صورت گرفته که بسیاری از مأموریت‌ها در سر صحنه به بهبودی بیمار منجر شده است و بیش 160 هزار نفر نیز در مراکز درمانی بستری شدند.


وی با اشاره به حضور همه نیروهای امدادی در کنار هم خاطرنشان کرد:‌ روحیه همکاری و بسیجی همه تیم‌های امدادی مانند بسیج، سپاه، اورژانس و هلال در کنار بسیار قابل‌تقدیر است و همه در کنار هم تلاش کردند تا غمی از غم‌های مردم بردارند


مسئول عملیات ویژه اورژانس کشور تأکید کرد: به جز داروهایی که تیم‌های امدادی همراه خود داشتند، حدود 400 تن دارو، تجهیزات، پوشاک، خوراک و اقلام بهداشتی توسط نیروهای اورژانس به دست مردم رسید.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

برچسب ها: استان خوزستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته