دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 14:14
عبداللهی مطرح کرد:

بیانیه گام دوم انقلاب مطلعی برای رسیدن به تمدن اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: به برکت وجود جوانان است که بیانیه گام دوم انقلاب مطرح می‌شود تا مطلعی برای رسیدن به تمدن اسلامی و انقلابی باشد.
کد خبر : 382946
image_2019_5_21-1_28_13_641_7bd.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، اسماعیل عبداللهی صبح امروز در کارگروه هماهنگی برگزاری دومین اردوی تشکیلاتی حیات طیبه در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، متناسب با درک صحیح نسبت به انقلاب و اسلام در کشور، قانون اساسی بسیار پرمحتوایی تدوین شد، اظهار کرد: از همان روزهای اولیه انقلاب، برنامه‌های بسیار وزین برای انقلاب و نظام اسلامی پیش‌بینی، هدف‌گذاری و تدوین شده است.


وی با بیان اینکه دیدگاه مقام معظم رهبری به دستاوردهای انقلاب امیدوارانه است، تصریح کرد: این فرمایش‌ها را نباید ساده، احساساتی و سطحی تلقی کرد؛ چراکه فرمایش‌های ایشان با توجه به مسئولیت شرعی در چارچوب منافع نظام، اعتقادات و باورهای عمیق دینی نسبت به وقایع 40 سال گذشته مطرح می‌شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: با بررسی فلسفه تشکیل تشکل‌های اسلامی سیاسی که همان تزریق پویایی، تحرک و نشاط به محیط‌های دانشگاهی است، درمی‌یابیم که تشکل‌های دانشجویی به‌واسطه مطالبه‌گری و خواست‌های انقلابی که دنبال می‌کنند، می‌توانند در برابر چالش‌ها، اقدامات مؤثر، مفید و مستمری را برای نظام، انقلاب و مدیریت کشور رقم بزنند که قطعاً این چالش‌ها سازنده بوده و موجب تحرک سودمند در مدیریت کلان کشور خواهد شد.


عبداللهی تأکید کرد: مقام معظم رهبری راه‌حل بسیاری از مشکلات کشور را تزریق روحیه انقلابی، آرمان‌خواهی و اعتقاد نسل جوان به پیکره مدیریت کشور اعلام کردند که این نشان از اعتماد و اعتقاد ایشان به ظرفیت جوان کشور دارد.


وی تشریح کرد: تجربیات به دست آمده در بسیاری از حوادث و وقایع مهم کشور نظیر انقلاب اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی و جنگ تحمیلی بیانگر ظرفیت عظیم این نیروی انقلابی جوان در حل مشکلات است.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه غرب و شرق متوجه شده‌اند که عظمت، اقتدار و استواری انقلاب با هیچ شیطنت و تهدیدی دچار تزلزل نخواهد شد، اظهار کرد: این مسئولیت سنگینی است که بر دوش نسل جوان ما قرار گرفته که به‌واسطه همین ظرفیت با رفع دشمن هراسی، امید به جامعه تزریق شود.


عبداللهی یادآور شد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، با نگاه به 40 سال گذشته درخواهیم یافت که ایران اسلامی حرکت صحیحی را آغاز کرده و باید در همین مسیر با قدرت و رویکرد انقلابی و جهادی به پیش رود.


وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان نظام به ظرفیت بصیر جوانان و دانشجویان کشور اهتمام و اعتقاد ویژه‌ای دارند، متذکر شد: به برکت وجود همین جوانان است که بیانیه گام دوم انقلاب مطرح می‌شود تا مطلعی برای رسیدن به تمدن اسلامی و انقلابی باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه زمینه کار و تلاش در همه جای کشور وجود دارد و یکی از وظایف مسئولان فراهم آوردن زمینه‌های مشارکت حداکثری برای این فعالیت‌ها است، افزود: با وجود بسیج دانشجویی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تشکل‌های اسلامی سیاسی، کانون‌های دانشجویی، دانشگاه نیز از این قائده مستثنی نیست.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته