دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 12:30
اعزازی در گفتگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی خدمت بزرگی به نظام کرده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خدمت بزرگی به نظام، دولت و مردم در طول چند دهه اخیر کرده است.
کد خبر : 382904

ضیاءالله اعزازی ملکی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با فرا رسیدن 31 اردیبهشت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، درباره این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خدمت بزرگی به نظام، دولت و مردم در طول چند دهه اخیر کرده است و امیدوارم روز به روز بر پیشرفت این مجموعه بزرگ آموزشی اضافه شود.


وی افزود: در اوایل دهه شصت که دستگاه‌های اجرایی و دولتی به نیروهای تحصیل‌کرده و متخصص نیاز داشتند، دانشگاه آزاد تأسیس و به کمک نظام اسلامی آمد.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشجویان بسیاری در این دانشگاه فارغ التحصیل و جزو مدیران توانمند و کارآمد نظام جمهوری اسلامی شده‌اند. همچنین افتخارات و دستاوردهای فراوانی در حوزه علم و دانش توسط دانشگاهیان آزاد برای کشور به دست آمده است.


اعزازی تصریح کرد: در برهه کنونی از دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می‌رود که بر توسعه کیفی آموزش و پژوهش اهتمام ویژه‌ای داشته باشد و بتواند مأموریت خودش را به نحو احسن انجام دهد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی توسط دانشگاه آزاد در زمینه فناوری و مسائل پژوهشی تاکنون انجام شده ، اما کافی نبوده و باید بیشتر از گذشته ادامه پیدا کند. این دانشگاه ظرفیت بزرگی برای پرورش نخبگان مؤمن و انقلابی دارد که مسئولان آن باید از این پتانسیل به نحو مطلوب استفاده کنند.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته