دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 11:37
زنگنه انتقاد کرد:

آگاهی کم مسؤولان نسبت به اهمیت رسانه در جنگ نرم

نماینده سابق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کشور از آگاهی کمی درباره اهمیت رسانه در جنگ نرم برخوردارند و همین کم‌آگاهی منجر به غفلت شده است.
کد خبر : 382883

صباح زنگنه در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در جنگ رسانه‌ها تکنولوژی حرف اول را می‌زند و در کنار تکنولوژی، محتوای پیام و انتخاب خط‌مشی صحیح و سرعت انتقال مطلب از عوامل تأثیرگذار در نبرد رسانه‌ها محسوب می‌شود.


وی با بیان اینکه متأسفانه در فضای جنگ نرم نسبت به ابزارهای رسانه‌ای، غفلت صورت گرفته است، گفت: همچنین مسئولان کشور هم از آگاهی کمی درباره اهمیت این بخش برخوردار هستند و فکر می‌کنند که تنها با تهیه تجهیزات فیزیکی حوزه رسانه در جنگ نرم موفق می‌شوند،‌ درصورتی‌که نمی‌شود اهمیت رسانه را تنها در تجهیزات فیزیکی خلاصه کرد، بلکه باید بُعد نرم‌افزاری آن را بیشتر مورد توجه قرار داد.


نماینده سابق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه در رسانه‌های داخلی گفتمان واحد و روشنی وجود ندارد که بر مبنای محیط شناخت مخاطبان باشد.


زنگنه در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌های داخلی باید در محتواهایی که در فضای جنگ نرم تولید می‌کنند، سلایق مختلف را مدنظر قرار دهند تا در جنگ نرم، این ابزار از کارآمدی بالایی برخوردار باشند.


انتهای پیام/4079/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته