دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1398 - 13:03
تویسرکانی در گفتگو با آنا:

نشریه صدا به‌ دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان مردم است

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج در واکنش به مطلب منتشر شده یک نشریه اصلاح‌طلب گفت: این نشریه به‌ دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان مردم است.
کد خبر : 380917

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در نظامی سیاسی که مبتنی‌ بر امامت است، راهبرد را امام جامعه مشخص می‌کند؛ لذا تمام نخبگان، دانشمندان و سخنرانان باید درصدد تبیین این راهبرد حرکت کنند و برای دوری از تشتت و اختلاف همه باید به امام جامعه مراجعه کنند.


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان امام این امت راهبرد رسانه‌ای و سیاسی کشور را مشخص کرده‌اند و فرموده‌اند نه جنگ می‌شود و نه مذاکره می‌کنیم و رسانه‌ها موظف هستند که درباره تبیین و تحلیل بیشتر این راهبرد، مستندسازی کنند.


نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رسانه‌ها موظف هستند که دلایل عدم وقوع جنگ میان ایران و آمریکا را تبیین کنند و نیز تحلیل کنند که علت ضعف آمریکا و وحشت جبهه نفاق؛ قدرت جمهوری اسلامی و مقاومت در منطقه است.


تویسرکانی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به افکار عمومی داخلی و خارجی بگویند که جمهوری اسلامی به‌دنبال جنگ و تعارض نیست، گفت: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه جنگی را شروع نکرده و نخواهد کرد.


وی با بیان اینکه باید دلایل عدم مذاکره میان ایران و آمریکا را رسانه‌ها به‌خوبی تشریح کنند، افزود: اگر کسانی آمدند از مذاکره سخن گفتند و یا موضوع شبح جنگ را مطرح کردند، نقطهٔ مقابل سخنان رهبری می‌ایستند.


نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از انتشار مطلبی تحت عنوان «دوراهی جنگ و صلح» که توسط هفته‌نامه صدا منتشر شد، گفت: این هفته‌نامه که تصویر ناو هواپیمابر آمریکایی را در اندازه‌ای بزرگ منتشر می‌کند، به‌‌دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان مردم است؛ در صورتی‌ که ترساندن مردم راهبرد کسانی است که به‌‌دنبال مذاکره هستند و این راهبرد منطبق با راهبرد رهبر معظم انقلاب نیست.


انتهای پیام/4079/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته