دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 09:54
وزیر آموزش‌ و پرورش:

سیاست‌های آموزش و پرورش دارای پشتوانه کارشناسی است

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: سیاست‌هایی مانند مدرسه‌محوری، طرح بازی و یادگیری، مهارت‌آموزی و حذف کتاب‌های کمک‌آموزشی دارای پشتوانه کارشناسی صاحبنظران است.
کد خبر : 382846
jan--(18).jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از آموزش‌ و پرورش، سید محمد بطحایی در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به اینکه با احتساب فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌هایشان، حدود دوسوم جمعیت کشور متأثر از تصمیمات آموزش‌ و پرورش هستند، گفت: جامعه انتظار اقدامات مدبرانه از مسئولان آموزش‌ و پرورش دارد و اینکه با توسعه انسانی در این نهاد انسان‌ساز، زمینه‌های پیشرفت بیشتر کشور مهیا شود.


وی اظهار کرد: آموزش‌ و پرورش با پیشینه تمدنی، فرهنگی و تاریخ کشور ما همواره باید به‌روز و سرآمد باشد و علی‌رغم مشکلات اقتصادی باید با اتخاذ تدابیر مناسب در راستای این حرکت روبه‌جلو گام برداریم.


وزیر آموزش‌ و پرورش با تشکر از همه‌کسانی که در سیل اخیر کشور خالصانه جلو آمدند و برای حل مشکلات مردم و آموزش‌ و پرورش قدم برداشتند، اظهار کرد: در این زمینه نمایندگان ویژه اقدامات و پیگیری‌های خوبی داشتند و استان‌های معین نیز برای استان‌های سیل‌زده پشتیبانی خوبی ارائه دادند که این طریق از همه همکارانم سپاسگزارم و این پشتیبانی‌ها تا رفع همه مشکلات باید ادامه داشته باشد و خواسته‌ام در مراسمی از همه‌کسانی که در حادثه سیل اخیر کمک کردند تقدیر بشود.


وی فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان در سال‌های اخیر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با تلاش مدیریت این دانشگاه پذیرش دانشجو معلم ظرف یک سال از 7 هزار نفر به 55 هزار نفر رسیده است که اقدامی بسیار بزرگ و مهم برای تربیت نیروی انسانی وزارت آموزش‌ و پرورش است و به لطف خدا قطعاً ثمرات مفیدی خواهد داشت، لذا از متصدیان و مدیریت این دانشگاه جهت تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم که با کمترین امکانات این تحول را انجام دادند.


عضو کابینه دولت دوازدهم اظهار کرد: تصمیم‌های گرفته‌شده در حوزه آموزش‌ و پرورش و در دولت دوازدهم به‌صورت کارشناسی شده بوده است و سیاست‌هایی مانند مدرسه محوری، طرح بازی و یادگیری، مهارت‌آموزی حذف کتاب‌های کمک‌آموزشی، حذف آزمون در مدارس ابتدایی و ... دارای پشتوانه کارشناسی بوده است و حمایت صاحب‌نظران حوزه آموزش‌ و پرورش را دارا است.


انتهای پیام/4087/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته