دانشگاه آزاد اسلامی باید به سمت منابع درآمدزا حرکت کند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرری، کارگاه آموزشی «استراتژی ساخت تیزر تبلیغاتی» با حضور اعضای هیئترئیسه، رؤسای دانشکدهها، رؤسای پژوهش دانشکدهها و برخی مدیران گروههای آموزشی در سالن جلسات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرریبرگزار شد.
این کارگاه به همت دفتر توانمندسازی و آموزشهای مهارتمحور دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری و درباره پاسخ به سؤالات کلیدی زیر برگزار و از سوی بابک مردانی از متخصصان فروش اجرا شد.
اگر شما در مقام تصمیمگیری باشید، بزرگترین مشکل شما چیست؟
آیا شما میخواهید قلب مشتری را نشانه بگیرید یا منطق او را؟
حرف زدن با مشتری کافی است؟
در پایان برگزاری این کارگاه آموزشی، سیدمصطفی حسینی مزینانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری بر لزوم معرفی هرچه بهتر توانمندیها و قابلیتهای این واحد دانشگاهی تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید به نحو اصولی برندسازی کنیم و نیاز به تشکیل کارگروههای مفید و تخصصی بیش از گذشته احساس میشود.
وی بر ضرورت حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به سمت منابع درآمدزا تأکید کرد و توضیح داد: هرچند مبحث آموزش اهمیت زیادی برای ما دارد؛ اما لازم است به سمت تولید ثروت و کسب درآمدهای غیرشهریهای حرکت کنیم.
انتهای پیام/4078/
انتهای پیام/