دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1398 - 09:28
با حکم عاملی؛

کبگانیان به عنوان قائم‌مقام و دبیر ستاد علم و فناوری منصوب شد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور حکمی منصور کبگانیان را به سمت قائم‌مقام و دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.
کد خبر : 382231
29_orig.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام سیدسعیدرضا عاملی با صدور حکمی منصور کبگانیان را به سمت قائم‌مقام و دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد.


در ابتدای این حکم آمده است: با اعتماد به فضل الهی و نظر به وظایف خطیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت کلان بر امور علمی کشور و به‌منظور تحقق و اجرایی‌سازی کامل سیاست‌ها، تصمیمات و مصوبات شورای عالی در حوزه علم و فناوری جنابعالی را به‌موجب این حکم به مدت سه سال به‌عنوان «قائم‌مقام و دبیر ستاد علم و فناوری» شورای عالی انقلاب فرهنگی با اختیارات کامل علمی، اداری و پشتیبانی مربوطه، منصوب می‌کنم.


در ادامه ذکر شده است: به‌منظور سیاست‌گذاری اجرایی، هماهنگی و نظارت بر اجرای نقشه جامع علمی کشور حکم جنابعالی به‌عنوان «قائم‌مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور» برای مدت سه سال تمدید می‌شود. بدیهی است ستاد علم و فناوری نقش هماهنگ‌کننده شوراها و کمیسیون‌های تخصصی مربوطه را بر عهده خواهد داشت.


گفتنی است منصور کبگانیان عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و استاد تمام دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ابتدای تشکیل ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور تاکنون دبیر این ستاد بوده است.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته