دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری کنفرانس طراحی معماری در سان‌فرانسیسکو

کنفرانس بین‌المللی طراحی معماری‌، آموزش و کسب‌وکار هفتم و هشتم تیر در سان‌فرانسیسکو برگزار خواهد شد.
کد خبر : 382076
44223550-architecture-rolls-architectural-plans-project-architect-blueprints-real-estate-concept.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کنفرانس بین‌المللی طراحی معماری، آموزش و کسب‌وکار با هدف ایجاد فضایی برای دانشگاهیان، دانشجویان، مربیان، دانشمندان و مهندسان است تا بتوانند ایده‌های نوین و تجربه‌های کاربردی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذرانند.


این رویداد بین‌المللی فرصت مناسبی برای بررسی چالش‌ها و نوآوری‌های مرتبط با حوزه‌های مدیریت، توسعه و پیاده‌سازی سیستم‌ها و مفاهیم فناوری اطلاعات است. جنگ اطلاعاتی و نرم‌افزاری بخشی از دنیای مدرن شده است، برای بهبود وضعیت فعلی تنها از طریق به‌روزرسانی و رفع مشکلات حوزه طراحی معماری، آموزش و کسب‌وکار امکان‌پذیر است.


کنفرانس بین‌المللی طراحی معماری، آموزش و کسب‌وکار نیز با هدف ایجاد درک بهتر از تهدیدات و خطرات سیستم‌های اطلاعاتی و توسعه یک فرهنگ امنیتی قدرتمند هفتم و هشتم تیر در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود.


آموزش و موانع ارتباطات، مدیریت اطلاعات و سازمان‌دهی دانش، فناوری یادگیری و سیاست‌های آموزشی، جهانی‌سازی آموزش عالی، علوم زیست محیطی و کنترل آلودگی، تحولات ناشی از تکنولوژی در آموزش، آموزش بزرگ‌سالان، سرپرستی و مدیریت آموزش، آموزش از راه دور، برنامه درسی، آموزش بین‌المللی و آموزش آنلاین از جمله موضوعاتی هستند که در این کنفرانس بررسی می‌شوند.


انتهای پیام/4107/4021/


 


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته