دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1394 - 16:18
در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

نخستین دوره آموزشی کارگاه ماشین‌ابزار با حضور بیش از 24 واحد دانشگاهی برگزار شد

نخستین دوره آموزشی کارگاه ماشین ابزار با حضور کارشناسان و مسئولان آزمایشگاه‌های بیش از 24 واحد دانشگاهی در واحد تبریز برگزار شد.
کد خبر : 38200

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر ناصر مدیرشهلا معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: در راستای اجرای بخشنامه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ، دوره آموزشی کارگاه ماشین ابزار به میزبانی واحد تبریز طی دو روز برگزار شد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و مدیر اجرائی دوره، استقبال واحدهای دانشگاهی از برگزاری این کارگاه را بسیار خوب ارزیابی نمودوگفت: 24 واحد دانشگاهی با اعزام بیش از 34 نفر از کارشناسان خود در این دوره حضور فعالی داشتند.


وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره به صورت تخصصی با اصول تراشکاری ، سنگ زنی و فرز در دو بخش تئوری و عملی آشنا شدند.


در ادامه دکتر علی حسن‌پور مدیر پژوهش واحد تبریز گفت: واحد تبریز اولین واحد دانشگاهی است که اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با زمینه فنی و مهندسی در قالب بخشنامه های اداره کل توسعه و پشتیبانی شبکه های آزمایشگاهی و تحقیقاتی کرده است .


حسن‌پور افزود: برگزاری چنین دوره هائی در ارتقاء شغلی و فنی کارشناسان آزمایشگاه‌ها موثر بوده و در امتداد سیاست های مربوط به ساها از اهمیت بالایی برخورداراست.


خانم مهندس کریمی نماینده سازمان مرکزی در این دوره نیز با توجه به ویژگی های سامانه آزمایشگاه های همکار دانشگاه آزاد اسلامی به بیان اهداف معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دوره های آموزشی تخصصی پرداخته و خواستار توجه جدی کارشناسان و مسئولین شرکت کننده در این دوره ها به محتوی علمی و فنی ارائه شده در آن شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحدتبریز
ارسال نظر
قالیشویی ادیب