دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1398 - 08:39
صبح امروز انجام شد؛

تشکیل جلسه ستاد آبخیزداری زنجان برای بررسی پروژه‌ صندوق توسعه ملی

ستاد آبخیزداری با موضوع بررسی پروژه‌های صندوق توسعه ملی در زنجان تشکیل جلسه داد.
کد خبر : 381934
ZR8PKsvNck7c.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، صبح امروز به منظور بررسی برنامه‌ها، اقدامات و موانع احتمالی پیش‌روی پروژه‌های آبخیزداری مربوط به صندوق توسعه ملی، جلسه ستاد آبخیزداری با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان، معاونان و مسئولان ادارات شهرستانی برگزار شد.


خلیل آقاجانلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه بذرکاری و تهیه بذور در شهرستان‌ها باید از طریق ادارات شهرستانی پیگیری شود، اظهار کرد: مسئولان موظفند برنامه‌های سال 98 را در راستای اجرای دستور سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری پیش ببرند.


علیرضا اللهیاری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ابهر نیز با ارائه گزارش عملکرد این اداره، اقدامات مربوط به عملیات بیولوژیکی، پروژه‌های آبخیزداری خوشنام، کینه‌ورس 3، کینه‌ورس 2 و قره آغاج را تشریح کرد.


سیدحسن حسینی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زنجان هم در این جلسه اقدامات بیولوژیکی و اجرای پروژه‌های این اداره در بخش مرتع، جنگل و بخش آبخیزداری را ارائه کرد.


علی لطفی معاون یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان نیز با اشاره به تماس‌های این یگان با جنگلداران و پیگیری مشکلات در حوزه حراست از عرصه‌ها بر لزوم افزایش آگاهی‌ها و همراهی بومیان محلی برای تحقق اهداف سازمان متبوع با بهره‌گیری از امکانات تبلیغی و آموزشی نوین تأکید کرد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته