دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به همت مبلغان جهادی؛

نرم‌افزار قرآنی مائده آسمانی منتشر شد

نرم‌افزار قرآنی مائده آسمانی به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط گروه تبلیغی جهادی حوزه علمیه با عنوان منادیان ظهور تولید و منتشر شد.
کد خبر : 381765
d30c098d-c9a2-426f-b763-a510da05e708.jpg

حجت‌الاسلام جعفر احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در خصوص انتشار نرم‌افزار قرآنی مائده آسمانی گفت: تولید این نرم‌افزار با هدف استفاده بیشتر مردم و مبلغان از قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از سه سال گذشته توسط گروه تبلیغی منادیان ظهور حوزه علمیه آغازشده است.


وی افزود: با توجه به استفاده چشمگیر جوانان از تلفن‌های همراه هوشمند امسال بر آن شدیم تا محتواهای جمع‌آوری‌شده قرآنی را در قالب یک برنامه اندرویدی منتشر کنیم که به لطف خدا این امر محقق شد.


مدیر گروه تبلیغی منادیان ظهور ادامه داد: هرساله با تمرکز به محتوای ارائه‌شده توسط مبلغان جهادی حوزه علمیه، مسابقه بزرگ قرآنی در سطح شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود که امسال نیز این مسابقه از پیام‌های قرآنی که در برنامه اندرویدی مائده آسمانی وجود دارد، برگزار خواهد شد.


وی با اشاره به استقبال مبلغان از این نرم‌افزار قرآنی افزود: این برنامه به‌صورت رایگان در اختیار طلاب، روحانیان و عموم مردم قرار داده‌شده و علاقه‌مندان به مباحث قرآنی نیز می‌توانند آن را به‌صورت رایگان دریافت کرده و مورداستفاده قرار دهند.


انتهای پیام/4090/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته