دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام سعیدی‌پور:

2 هزار و 800 طلبه جهادی در ماه رمضان اعزام شدند

معاون عملیات تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب از اعزام 2 هزار و 800 طلبه و روحانی جهادی در موسم تبلیغی ماه مبارک رمضان به سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : 380259
fb9d4879-3e77-4538-8a6f-cd379b4a96ca.jpg

حجت‌الاسلام محمدجواد سعیدی‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، به اعزام مبلغان جهادی حوزه علمیه در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان و باهدف تبلیغ معارف دینی، بیش از 2 هزار و 800 طلبه و روحانی جهادی به سراسر کشور اعزام شدند.


وی با بیان اینکه امسال 92 گروه تبلیغی از سراسر کشور برای اعزام در ماه مبارک رمضان نام‌نویسی کردند، گفت: پس از این نام‌نویسی، تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب سراسر کشور برنامه‌ریزی و ساماندهی این مبلغان را در دستور کار قرار داد و طبق جدول تنظیمی شده، مبلغان جهادی را به شهرها و استان‌های مختلف اعزام کرد.


معاون عملیات تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب سراسر کشور افزود: از میان طلاب اعزامی به تبلیغ معارف اسلامی، 465 نفر از بانوان طلبه مبلغ حضور داشتند که به همراه مجموعه گروه‌های تبلیغی جهادی به مناطق مختلف راهی شدند.


وی یادآور شد: مشاوره، بیان احکام، جلسات پرسش و پاسخ دینی، اجرای ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان، نقد فیلم و مباحث علمی و دینی از جمله موضوعاتی است که مبلغان جهادی در 29 استان در قالب‌های مختلف تبلیغی موضوعات دینی را مطرح می‌کنند.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته